06.09.2022

Parimad kampaaniad selgunud! Gerety Awardsil jagati välja 5 Grand Prix’i

Selgusid loomekonkursi Gerety Awards järjekordsed võitjad. Juba neljandat korda toimunud võistluse muudab eriliseks see, et žürii moodustavad ning parimad tööd valivad ainult naised.

Gerety Awards

Tänavu jagas žürii välja 5 Grand Prix’i, 34 kulda, 58 hõbedat ning 77 pronksi. Kõige rohkem saavad oma auhinnakappe täiendada Ameerika Ühendriikide agentuurid – nemad noppisid kokku 34 autasu. Ameeriklastele järgnesid Suurbritannia (27) ja Belgia (23) agentuurid. 

Kõige mainekama auhinna ehk Grand Prix võitsid:

  • #painstories, Bodyform/Libresse 

Kategooria: Meisterlikkus

Agentuur: AMVBBDO (Suurbritannia)

painstories gp craft illustration

  • Unfiltered History Tour, VICE Media, Instagrami AR filtrid

Kategooria: Kommunikatsioon

Agentuur: Dentsu Webchutney (India)

  • Unfiltered History Tour, VICE Media, Instagrami AR filtrid

Kategooria: Kogemus

Agentuur: Dentsu Webchutney (India)

unfiltered history tour gp experience and communication

  • Super. Human. Channel 4, Tokyo Paraolümpia 2020 

Kategooria: Meisterlikkus

Agentuur: Final Cut (Suurbritannia)

super human gp craft editing

  • Plasticoff, Whirlpool 

Kategooria: Innovatsioon

Agentuur: VMLY&R (Mehhiko)

plasticoff gp innovation

Ülioluline auhind

Gerety auhind sai oma nime loovkirjutaja Mary Frances Gerety järgi, kelle sulest pärineb legendaarne slogan “A diamond is forever”. Žüriiliikme Madonna Badgeri sõnul oli parimate valimine suur au ning privileeg. 

“Frances Gerety oli reklaaminduses legendaarne naine,” sõnas Badgeri agentuuri asutaja Madonna Badger. “Nagu paljud teised loomingulised naised, hindas Gerety head tööd ning ei pidanud oluliseks, mis soost oli selle autor. Gerety auhindadel hinnatakse töid läbi naise vaatenurga ning see auhind on eriline ning valdkonnale ülioluline.” 

Vaata kõiki võitjaid: www.geretyawards.com

Toimetas: Siim Kera, TULI

Kõik uudised