Uudised
Juhend restoranidele. Kuidas olla COVID-19 teiseks laineks hästi ette valmistatud?
Elame enneolematul ajal. COVID-19 esimene laine mõjutas suurt osa inimestest üle kogu maailma. Restoranid kaotasid sissetulekus ning need, kel oli vähem õnne ja kes ei suutnud pandeemia ajal vastu pidada, olid sunnitud kuulutama välja pankroti. Seetõttu on restoranide jaoks ülioluline olla valmis viiruse teiseks laineks.
E-kaubanduse seaduspära: naised tellivad sagedamini, mehed kulutavad rohkem
Viimasel kolmel kuul kasutas e-kaubandust 545 000 inimest, mis on neli korda rohkem kui kümme aastat tagasi. Naised tellivad reeglina väiksemate summade eest, aga sagedamini, mehed jällegi harvem, aga korraga suurema summa eest. Vastupidiselt levinud arvamusele on kõige aktiivsemad e-kaubanduse kasutajad kõrgharidusega.
Initiative astus Eesti Meediaagentuuride Liidust välja
Pool aastat Eesti Meediaagentuuride Liitu (EMAL) kuulunud Initiative lahkus liidust. Agentuuri juhi Indrek Soomi sõnul läksid nende väärtushinnangud ja tegutsemispõhimõtted vastuollu liidu ühe osalisega. Lisatud EMAL-i juhatuse liikme Britte Maidra kommentaar.
Algas kampaania meeste tervise heaks – “Pikema Sõpruse Päev”
Mullu ligi 5000 meest tervisekontrolli toonud heategevuslik kodanikualgatus “Pikema Sõpruse Päev” jätkab sel sügisel oma missiooni. Kampaania raames registreeritakse Tõelisi Sõpru – mehi üle Eesti, kes haaraksid eeskujuna ohjad, viiksid oma sõbrad, töö- või klubikaaslased novembris tervisekontrolli ning korraldaksid neile seejärel ühe meeldejääva ettevõtmise.
TULI käis Toompeal peaministrile üritusturundussektoris toimuvast ülevaadet andmas
5. oktoobril käis Turundajate Liit (TULI) kohtumas peaminister Jüri Ratasega. Visiidil osalesid peaministri majandusnõunik Natalja Viilmann, TULI tegevjuht Liis Tippel, TULI juhatuse liige ja üritusturundusagentuuri Jolos juht Martin Rauam, TULI liige ja üritusturundusagentuuri Broadline juht Janek Reimal ning TULI liige, Meta Advisory partner Ott Lumi.