Uudised

A/B test case study: ABC Kinga kampaania „ABC Queen“
Väga tihti kasutavad Eesti ettevõtted sotsiaalmeedia kanalites turundamiseks teleklippi, mis paremal juhul on ruudukujuliseks adapteeritud. Kas see on mõistlik? Sisuloome ja digiturunduse agentuuri VAAS digivaldkonna loovstrateeg Johannes Sepp viis ABC Kinga „ABC Queen“ kampaania raames läbi A/B testi, et selgitada välja parim ja kuluefektiivseim videoformaat bränditeadlikkuse tõstmiseks.

63% müügi- ja turundusinimestest usub, et kriis möödub 4-6 kuuga
Pipedrive’i poolt 1424 müügi- ja turundusvaldkonnas töötava inimese seas tehtud uuringust selgus, et 70% müügi- ja turundustiimidest ei ole kriisi tõttu oma töötajate arvus veel muudatusi teinud, kuid 26% on juba pidanud ettevõtte sees töötajate rolle vahetama või tööülesandeid kohandama. Ainult 4% vastanutest ütles, et nad palkavad müügi ja nõudluse kasvu tõttu täiendavalt töötajaid.

Advokaadibüroo Cobalt COVID-19 teemalised artiklid
Praktiliselt iga Eesti reklaami- ja meediasektori ettevõte seisab praegu silmitsi koroonakriisist tuleneva majanduslangusega ja rahavoogude kokkukuivamisega. Olukorra leevendamiseks on vaja kombineerida eneseabi ja valitsuse toetust. Advokaadibüroo Cobalt advokaadid on koostanud COVID-19 teemalise artikliteseeria, kus advokaadid annavad tööandjatele nõu, kuidas antud olukorras käituda.

Uuring: Eesti inimesed käivad endiselt palju füüsilistes poodides, muretsedes samal ajal majanduslanguse ja tervise pärast
Märtsi teises pooles meediaagentuuri Mindshare poolt Baltikumis
läbi viidud 1851 vastajaga Mindscan küsitlus kaardistas seda, kuidas koroonaviirus ja sellest tulenev eriolukord on muutnud inimeste
elu- ning töökorraldust ja meediatarbimist. Eestist osales uuringus 512 inimest. Siinkohal kokkuvõte uuringu tulemustest.