06.07.2023

RecruitLab muudab nime Teamdashiks ja tuleb välja uue brändiga, et kasvada Ühendkuningriigi turul

Baltikumis soojalt vastu võetud Teamdashi tarkvara võimaldab värbajatel efektiivselt organiseerida kogu oma värbamisprotsessi – alustades kandidaatide leidmisest tänu efektiivsetele disaini- ja reklaamitööriistadele, lõpetades intervjueerimise, palkamise ja tiimisisese koostöö kiirendamisega.

Kliendid hindavad tarkvara juures kasutusmugavust, tugevaid värbamisanalüütika tööriistu ning paindlikkust ja kohandamisvõimalust iga ettevõtte spetsiifiliste värbamisprotsessidega.

teamdash logo black safearea4x

Teamdashi klientide hulka kuuluvad teiste hulgas Eesti Energia, A le Coq, Tallink, Outvio, Tele2, DPD, Tallinna Lennujaam ja paljud teised. Teamdashi kliendibaasis on lisaks Baltikumi ettevõtetele ka Ühendkuningriikide, Saksamaa ja Soome eri suuruses ettevõtted. Nüüd plaanib Teamdash uue brändi abil kasvatada eelkõige Ühendkuningriikide kliendibaasi.

“Klientidelt saadud tagasiside on meile andnud veendumuse, et Teamdashi tarkvara täidab värbajate jaoks olulist lünka,” ütleb tegevjuht ja ettevõtte üks asutajatest Paavo Heil. “Euroopa turul on selgelt ruumi hea värbamisanalüütika funktsionaalsusega tarkvarale, mida on võimalik kohandada ettevõtete enda väljakujunenud protsessidega. Kuna me ise otsisime sellist lahendust ja ei leidnud turul midagi, mis oleks mõistlikus hinnaklassis, siis otsustasime selle ise ehitada.”

Teamdash (siis RecruitLab) asutati 2020. aastal COVID-19 pandeemia ajal, kui töö ja palkamise iseloom muutus mitmetes sektorites võrreldes varasemaga oluliselt. 2022. aasta hilissuvel tõsteti esimene suurem investeering (1,9 miljonit €) Euroopa investoritelt Change Ventures, StartupIst VC, FFF.vc ja BADideas.fund, et laieneda uuele turule, suurendada meeskonda ja arendada välja olulisi tootefunktsioone nagu AI-toega CV analüüs, DEI algatused ja värbamisanalüütika tööriistad ja palju muud.

teamdash web benefits

“Meid hoiavad pidevas arengus inspireerivad näited klientidelt, kus näiteks ainult kahe inimesega värbamismeeskond suutis Teamdashi abiga täita rohkem kui 5000 töötajaga ettevõtte värbamisootused. See tõesti innustab meid,” ütleb Paavo Heil. ”Värbamistarkvara kasutamine tasub juba esimeste kuudega ära, kui ettevõttel on aastas rohkem kui 10 avatud positsiooni. Seetõttu on tarkvara kasutamine mõistlik mitte ainult suurtes, vaid ka keskmise suurusega ja kiirelt kasvavates ettevõtetes, samuti värbamisagentuuride puhul.”

Teamdash kasvatas 2022. aastal peale investeeringu kaasamist käivet ligikaudu kolm korda, vaatamata keerulisele olukorrale maailmamajanduses ning tööjõuturul. Nüüd on sihiks võetud kasv Ühendkuningriikide konkurentsitihedal turul. Sellega seoses tuli ettevõttel läbi viia terviklik rebrändimine: alustades nimemuutusega ja lõpetades uue veebi ning brändinguga.

Rebrändimise projekti viis läbi hiljuti Teamdashiga liitunud turundusjuht Liina Ilves.

“Nime muutmise ja rebrändimise vajadus tekkis, kuna eksisteeris sarnases valdkonnas tegutsev sama nimega ettevõte, mis oleks kindlasti pikas perspektiivis meie potentsiaalsete klientide jaoks segadust tekitanud ja meie poolt brändi tuntuse tõstmisesse tehtud investeeringute kasutegurit vähendanud,” sõnas Ilves. “Lisaks, kuna tulevikus on plaan toote funktsionaalsust laiendada ka väljapoole värbamisega seotud funktsioone, siis tahtsime, et uus nimi võimaldaks meil seda selgemalt peegeldada. Meie uus bränd on värske, mänguline ja loodetavasti aitab meil paremini realiseerida oma missiooni, milleks on värbajate õnnelikuks tegemine.”

teamdash interview scheduler 1200 x 800px

Ettevõtte lõid 2020. aastal Paavo Heil (tänane tegevjuht), Karl-Sander Erss (tänane tootearendusjuht) ja Marie Evart (tänane kliendikogemuse- ja kogukonnajuht). Teamdashi investorite hulka kuuluvad lisaks ülalmainitud fondidele teiste hulgas ka Peep Vain, Pipedrive’i asutajad Timo Rein ja varalahkunud Urmas Purde ning investeerimisfond Superangel.

Teamdashi uut brändi aitas kujundada loovstuudio NOPE Creative, kes lõi brändile uue CVI ning arendas uue veebilehe. Koostöö eesmärgiks oli välja tulla uue ja turul eristuva brändiga, mis mõjuks värskelt ja optimistlikult ja läheks kokku ettevõtte missiooniga teha värbajaid igapäevatöös õnnelikumaks. Brändi värvi-ja tüpograafiavalikus lähtuti soovist eristuda tüüpilistest B2B äritarkvaradest ja mõjuda julge, inimliku ja mängulisena.

Teamdash pakub enda veebilehel värbajatele toote testimiseks tasuta prooviperioode. Lisaks saab uuel veebilehel broneerida ka toote esitlusi Teamdashi tootekonsultantidega.

Toimetas: Siim Kera, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt