Uudised
30. septembril TULI webinar “Efektiivne turundamine pole utoopia. Turundusplatvormid täna ja tulevikus.”
Pühendame TULI liikmed ülevaatesse, milliseid turundusplatvorme moodne maailm pakub. Mida nendega teha saab ja millest vajaka jääb. Küsime endalt, milliseks keskkond on arenemas ja kuidas see dikteerib turunduse evolutsioonirada.
PORTFOOLIO. Viru Keskuse pikaaegne CMCO Taivi Koitla: 11 aastat ja 39 auhinda
„Eestis ON vägevaid talente ja väga andekaid inimesi! Ja neid ei ole keeruline üles leida,“ ütleb Taivi Koitla. Neljas lugu TULI lugudesarjast „Portfoolio“, kus tuleb juttu kõigist nendest andekatest inimestest, kellega Taivi aastate vältel koostööd on teinud. Lisaks hulk näiteid mitte ainult auhindu toonud, vaid ka äriliselt tulemuslikest lahendustest.
Stardib TULIUUS töögrupp: eksport
1. oktoobri hommikul stardib TULI-uus töögrupp, mille fookuseks on eksport. Ekspordiga seotud kogemusi jagavad Eesti Puitmajaliidu tegevjuht Lauri Kivil, Ampler Bikes müügi- ja turundusjuht Ott Ilves, disainiagentuuri Velvet tegevjuht Pärtel Vurma ning loovagnentuuri Optimist Creative tegevjuht Magnus Lužkov. Magnus viib läbi ka workshopi, mis aitab TULI ekspordi töörühma alamteemad täpsemaks mõtestada ja luua vajalikud tiimid.
Rain Pikand: ükski agentuur ei loo äri, agentuur aitab äri kasvatada
Kas ja kuidas Eesti agentuurid saaks eksportivale tööstusele abiks olla? „Vaatama peaks infotehnoloogia ja hübriidide poole,“ soovitab Kuldmuna 2020 elutööpreemia laureaat Rain Pikand. „Brändiehituses on vaja, et klient oma hinge ja südame avaks. Et klient ise aru saaks, mis seal sees on,“ ütleb ta.
Salama piiripealsed lahendused – kas meelega? Intervjuu Kuldmuna 2020 Grand prix võitjatega
„Kindlasti ei ole ükski Lastefondi kampaania nägemisest põhjustatud üleelamine nii raske kui nende laste ja perede olukord, keda nüüdseks juba 20 aastat pro bono kampaaniatega aitame,“ ütleb Salama loovjuht Madis Ots.
Milleks kaubanduskeskusele podcast saade? Trenditegijate esimesed sammud
Kristiine ja Rocca al Mare keskus alustasid suvel lindistama koostöös META Advisory ja Kõrvauss stuudioga podcasti Trenditegijad. Eestis on Kristiine ja Rocca al Mare esimesed kaubanduskeskused, kes sellise lisakanali endale lõid.