18.05.2023

Tallinna Kaubamaja Grupp sai uue visuaalse identiteedi

Tallinna Kaubamaja Grupi visuaalne muutumine TKM Grupiks on kavandatava muutuse esimene etapp, tulevikus on plaanis teha aktsionäride koosolekule ettepanek muuta TKM Grupiks ka ärinimi. Uue märgi kasutusele võtmise põhjuseks on luua suurem selgus aktsionäridele ja avalikkusele, sest TKM Grupp on aastate jooksul kasvanud üheks suurimaks Eesti ettevõtteks, hõlmates endas mitut erinevat ärisuunda.

Tallinna Kaubamaja Grupi uus visuaalne identiteet.

„Avalikkuses samastatakse Tallinna Kaubamaja Gruppi sageli vaid Kaubamajaga, kust ajalooliselt tõepoolest kõik alguse on saanud. Tegelikkuses on näiteks Grupi toidu- ja autokaubandus olnud meile juba aastaid väga oluliste mahtudega ärisuunad. Samuti ei ole laiemalt teada, et meie Gruppi kuulub Baltimaade suurim valmistoidu köök, tegeleme arvestatavas mahus kinnisvara- ja turvaäriga ning toome maale KIA sõidukeid. Uues märgis on olemas nii vihje ajaloole kui ka vaade tulevikku,“ rääkis TKM Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp.

 

TKM Grupi turundusdirektor Anne-Liis Ostov lisas, et TKM Grupi visuaalne identiteet on loodud eelkõige korporatiivseks kasutuseks ning silmas pidades investorsuhteid. „Kindlasti ei ole vaja karta, et kuhugi kaoksid grupi tugevad jaebrändid Selver, Kaubamaja, I.L.U. jt või et uus märk neist üle rääkida sooviks,“ selgitas Ostov. „Oma pikka ajalugu maha salata ei olnud samuti kavatsust – TKM Grupi märgi loomisel on arusaadavalt inspiratsiooni saadud Kaubamaja logost. Siiski loob uus logo selge ruumi ka teistele meie ettevõtetele, värvikeel ja lisa-disainielemendid annavad märku moodsast ja arenevast ettevõttest,“ rääkis TKM Grupi turundusdirektor Anne-Liis Ostov. TKM Grupi visuaalse uuenduse taga on reklaamiagentuur Taifuun.

 

Võimaliku ärinime muutmise TKM Grupiks ja sellest tulenevalt põhikirja muutmise otsustab järgmine korraline üldkoosolek. Uus nimi ja märk on kasutusel vaid Grupi korporatiivses kommunikatsioonis, endiselt jäävad kasutusele kõik Grupi jaekliendile suunatud tütarettevõtete kaubamärgid nagu Kaubamaja, Selver, I.L.U., Viking Motors jt.

Toimetas: Siim Kera, TULI
Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt