Uudised
Toomas Tepomes arutleb: millist mõju avaldab AI 2023. aastal turundusele?
Viimaste kuude kõige kuumemad uudised ja spekulatsioonid on kindlasti uue põlvkonna tehisintellektiteenuste nagu ChatGPT, Stable Diffusion ja Pointe-E kohta. Meediaagentuuri OMD Estonia tegevjuht Toomas Tepomes kirjutab tehisintellekti pealetungist.
TULI liikmetele | Maailmatasemel WFA Spotlight veebinarid
TULI kuulub ülemaailmsesse reklaamitellijate liitu WFA – World Federation of Advertisers. Rahvusvaheline liit koondab globaalseid brände nagu Adidas, Coca-Cola, IKEA, RedBull, Tesco, Vodafone jt ning pakub TULI liikmetele võimaluse saada uusi kogemusi ning teadmisi. Lähinädalate veebinaridel on põnevat kuulamist nii agentuuridele kui ka brändiesindajatele. Loe edasi ja leia endale sobivaim!
Tele2 koolitab brändisaadikuid. Turundusjuht Tiina-Mall Vannastu: kui töötajatesse panustamine sind ohustab, siis oled nõrk juht
Tele2 julgustab töötajaid töö ajal TikTokke tegema! Väike liialdus, aga peaaegu nii on. Ettevõtte uus projekt, Telehypelased, õpetab töötajatele, kuidas erinevatest sotsiaalmeediakanalitest maksimumi võtta. Miks nad seda teevad? Kohe saame teada.
Hommikuseminar ootab! Turundussemiootik Sven Anderson töötab välja tööriista, mis aitab kõiki turundajaid
Mis imeloom on turundussemiootika ja kuidas see kõik sind, hea lugeja, aidata võiks? Täpsemalt saab sellest teada TULI hommikuseminaril, mis toimub 26. jaanuaril. Aga proovime juba praegu veidi saladusloori kergitada.
TULIUUS LIIGE | Piletilevi: meelelahutusturg taastus, ees ootab veelgi sündmusterikkam 2023
Värske TULI liige Piletilevi Group AS tegi just oma 25-aastase ajaloo kaks suurima müügimahuga kuud – novembris oli käibeks 14,4 miljonit eurot ja detsembris 15,1 miljonit. Mõlemal kuul müüdi üle poole miljoni pileti. Seda ajal, mil põhiliseks jututeemaks on majanduskriis. Piletilevi juhatuse liikmed Jaanus Beilmann ja Sven Nuutmann rääkisid intervjuus ettevõtte hingeelust ja muuhulgas sellest, et põhimõtteliselt on Piletilevi tänapäeval lisaks piletimüüjale ka meediaagentuur.
Algab kandidaatide esitamine Aasta Konverentsitegu 2022 konkursile
Eesti Konverentsibüroo kuulutab taas välja traditsioonilise Aasta Konverentsiteo valimise, et tunnustada 2022. aastal Eestis toimunud rahvusvahelisi konverentse ning korporatiivsündmusi ja leidlikke konverentsilahendusi. Aasta Konverentsitegu auhinna konkursil võivad osaleda 2022. aastal Eestis toimunud hästi õnnestunud rahvusvahelised konverentsid, millel osales vähemalt 100 delegaati ja vähemalt 40% osalejatest olid välismaalt.
Kantari suur uuring: turundajate ja tarbijate reklaamikanalite eelistused ei kattu
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online-kanaleid ning tõstavad 2023. aastal reklaamikulutusi ennekõike just online-keskkondades, selgub Kantari „Media Reactions“ viimasest uuringust, milles osales üle 18 000 inimese ning ligi 1000 kogenud turundusjuhti 29 riigist.
5 põhjust, miks mobiilimängude reklaamid on digiturunduse kasutamata pärl
2023. aasta ühe kasvava digiturunduse trendi ja võimalusena nähakse mobiilimängude sektorit, mille populaarsus aina tõuseb ja raugemise märke pole kusagilt näha. Seetõttu lasub seal tohutu reklaamipotentsiaal, mida siiani on kohalikul turul vähe kasutatud. Miks tasub mobiilimängude reklaamidega teele minna, räägib Httpool Eesti multichannel’i juht Kristel Karro.
INTERVJUU | Loomaaia CVI loonud disainiagentuur Polaar: disain on ühe konkreetse hetke võimaluste parim tulemus
2021. aastal korraldas Disainikeskus konkursi Tallinna Loomaaia uue identiteedi leidmiseks. Konkursi võitis agentuur Polaar. Kadri-Maria Mitt, üks CVI loojatest, avas meile konkursi tagamaid: kes või mis neid motiveeris ja kuidas valiti uus logo. Sealhulgas rääkisime, kuidas Polaaril viimastel aastatel läinud on ja milline on ettevõtte saamislugu.