Uudised
INTERVJUU | Ryanairi endine sotsiaalmeediajuht Michael Corcoran: 90% brändidest ei peaks ilmselt sotsiaalmeedias olema
Ryanair kiusab internetis kliente, kuulsusi, poliitikuid ja üldse kõiki, kelle üle saab kergesti nalja heita. Ja selles ollakse üliedukad. Ettevõtte endine sotsiaalmeediajuht Michael Corcoran räägib intervjuus, miks niimoodi lähenetakse, kas see paneb inimesi pileteid ostma ning miks ta trendide vastu allergiline on. Novembris esineb ta Tallinnas toimuval Making Sense’i konverentsil.
INTERVJUU | Pitch-koolitaja David Beckett: suurim viga on see, et räägitakse liiga palju endast ja oma tootest
Novembris saabub Tallinnasse pitch-koolitaja David Beckett, kes on parema müügikõne tarkuseteri jaganud üle 2500 idufirmale ning 36 000 inimesele. Muuhulgas rahvale, kes töötavad ettevõtetes nagu Netflix, Booking.com, Tommy Hilfiger jne.
Lehm on huvitavam kui su reklaam (ja veel 4 tähelepanekut Golden Drumilt)
Sloveenias toimuv turunduskonverents ja -võistlus Golden Drum tähistas tänavu oma 30. sünnipäeva. Pakendasime Aadria mere rannikul kuuldu kiireks lugemiseks kokku. Muuhulgas räägiti – nagu juba lugesid – lehmadest ning legendaarsest Suurbritannia tõsielusarjast “Love Island”. Seda kõike siis tarkade turundusivade kõrval.
Reklaamiseadus pausil. Joel Volkov: võrdleksin praegust seadust olukorraga, kus mobiiltelefonide kasutamise reeglistik põhineks endiselt lõkkesuitsuga signaalide saatmise loogikal
Eelmisel nädalal sai avalikuks, et reklaamiseaduse muutmine lükati edasi. Veebruaris saatis Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium avalikule arutelule reklaamiseaduse väljatöötamiskavatsuse (VTK). Kärbete tõttu on aga reklaamiseadusega seonduv hetkel pausil. Palusime osapooltel olukorda pikemalt kommenteerida.
VAATA SALVESTUST! Roheline TULI: koostöös suudame luua keskkonnasõbralikuma ja jätkusuutlikuma turundusmaastiku
Oktoobri alguses kogunesid TULI liikmed seminarile Roheline TULI, mis sel korral keskendus rohkemale kui ainult üritusturundusele. Luubi alla võeti reklaam, digi ja meedia ning arutleti, kuidas roheline turundus meie tööd mõjutab.
INTERVJUU | Elisa turundusüksuse juht Karin Kanepi: kumb on parem – kas see, et olime hästi loovad ja tegime tulemuse, või see, et tegime asja ära ja saime ka tulemuse?
Viimased 15 aastat Elisa brändi tüürinud turundus- ja kommunikatsioonijuht Karin Kanepi räägib igavesest soovist katsetada, AI-st, ehedatest brändidest ning tulemuskonkursist TULImust, mille žüriis ta tänavu on.