
Sünergia viib võidule! Vaata, milliseid töid esitada Tulimusta andmekategooriasse
Tahad Tulimustal auhinna võita? Siis tasub seda lugu lugeda. Tõstame esile parimaid varasemate aastate töid ning toome välja nende tugevused. Nii on sul lihtsam valida, mis tööd millisesse kategooriasse esitada. Sel korral on fookuses andmekategooria koos oma kahe alamkategooriaga: andmekasutus: kvantitatiivne ja andmekasutus: kvalitatiivne.

LÕPUTÖÖ | Kui sa ei kuula noori praktikante, kes meemikeelt emakeelena valdavad, oled ajast maas
Meem ei ole lihtsalt pilt tekstiga. See on kultuur. See on keel. Ja kui sa seda ei räägi – siis noored ei kuula, kirjutab Karl-Mathias Saarse oma lõputööst “Eesti noorte suhtumine sotsiaalmeedia reklaamidesse meemi vormis”.

ARVAMUS | Taeva strateeg Gert Lee: enamasti soovitakse öelda kõigile kõike. See on kurb, sest näitab, et hankijatel puudub strateegia
Reklaam on nagu buss, tramm või troll, mis viib midagi ühest kohast teise, rääkis Gert Lee 11. septembril toimunud hankejuhendi tutvustusel. Ta andis hankijatele omajagu juhtnööre, mida hangete korraldamisel silmas pidada. Järgnev arvamuslugu põhineb jutul, mida ta paneelis osaledes rääkis.

TULIUUS LIIGE | Tõlkebüroo Eiffeli juht Kaarel Talvoja: me ju kõik tahame lugeda head teksti, aga millegipärast arvame, et selle loomine võiks olla tasuta
Tekste toodetakse üha rohkem, kuid kvaliteeti jääb aina vähemaks, räägib Eiffeli tõlke- ja tekstibüroo juht Kaarel Talvoja. Keskendume intervjuus Turundajate Liidu uue liikmega sellele, kuidas tehisintellekt on muutnud tõlkimist ja sisuloomet ning kuidas saavad turundajad sellest kasu lõigata.

Selgusid armastatuimad brändid Eestis ja Baltikumis
Reedel, 26. septembril toimus Vilniuses Baltic Brand Forum 2025, kus kuulutati välja Baltimaade enim armastatumad brändid kaheksas kategoorias. Eesti, Läti ja Leedu brändid võistlesid tunnustuse nimel regioonis läbi viidud kõige ulatuslikuma brändi- ja elustiiliuuringu Brand Capitali tulemuste põhjal.

EISi struktuur muutub: turismiosakonna juht koondatakse
30. septembril on Anneli Lepp viimast päeva EISi turismiosakonna juht. Turismiosakonna juhi ametikoht koondatakse, turismi rahvusvahelise turunduse tiim hakkab uues EISi struktuuris tööle koostöös teiste valdkondade rahvusvahelise turunduse tiimidega, turismiarendajate meeskond liitub muude ettevõtlussektorite teenuste arenduse tiimidega.
Turundajate Liit (TULI) on valdkonna ühendaja, edendaja ja parendaja.
Turundajate Liit ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. See on monoliitne ja tegus organisatsioon, mis loob lisaväärtust nii agentuuridele kui nende klientidele. Erapooletu platvorm, mis võimaldab kõigil osapooltel oma vaateid esitada ja teistega arutada – ükskõik kui laiapinnaliselt.
Ühendaja
Erialase sotsiaalse sfääri looja ja hoidja. Korraldame teemahommikuid, eesmärgiga saada lähemalt tuttavaks, vahetada infot ning käsitleda mõnd aktuaalset teemat.
Neljapäevased juhatuse koosolekud on avatud ja kõigil on võimalus organisatsiooni arengule kaasa rääkida. Kutsume ellu riigi ja valdkonna tuleviku jaoks olulisi rakenduslike töörühmasid.
Edendaja
TULI korraldab kaks tasulist rahvusvahelisel tasemel koolituspäeva aastas, mis omaks sidusust nii kliendi kui agentuuri vaatevinklist. Tegeleme liikmetele vajalike teenuste ja nendega seotud soodustuste ühishangetega. Teeme koostööd teiste organisatsioonidega, nagu näiteks Disainikeskus, Teenusmajanduse Koda vms.
Mõõtja ja tunnustaja
Motivatsiooni ja inspiratsiooni allikas. TULI on Kuldmuna konkursi korraldaja. Samuti vastutame agentuuride maineuuringu korraldamise eest kord aastas ja valime aasta turundustegelase. Loome brändide võrdleva uuringusüsteemi ja juurutame seda koostöös liikmete ning väliste partneritega.
ESINDAJA
Valdkondliku autoriteedi looja ja hoidja. Kordineerime liikmete omavahelist koostööd kvaliteetse sisu saamiseks ning iseseisva toimetuse loomiseks.Pakume tasulist nõustamisteenust riigihangete edukamaks läbiviimiseks, eesmärgiga saada konkursiülesanded loogilisemaks ning hindamissüsteem õiglasemaks.
Osaleme aktiivselt sektorit puudutavas seadusloomes ja koostöö turundusvaldkonda puudutavate ministeeriumite, riigikogu komisjonide ja parteide fraktsioonidega.