Uudised
TULIUUS LIIGE | Hundred Agency: edu jaoks on vaja natuke juhuseid ja õnne, aga ennekõike ikka teadmisi ning väga head tiimi
Hundred on agentuur, kes kahe aastaga on suutnud korda saata nii mõndagi. Ikka positiivses võtmes. Nad on tegusad Eestis ning juba kanda kinnitanud ka välismaal. Hundred Agency tegevjuht ja digistrateeg Egert Tüll toob välja, mis on ettevõtte edu saladus, mida ta arvab suurest digiagentuuride hulgast ja selgitab, miks digiagentuure üldse vaja on.
REKORDSAAK! Eesti toob ADC Euroopa festivalilt koju lausa 11 autasu
Nii hästi pole eesti disaineritel Art Directors Club Euroopa (ADC*E) festivalil kunagi läinud, seekordseks saagiks jäi 3 hõbedat ja 8 pronksi. Saavutuse üle mõtisklevad ADC esindaja Eestis Piia Põldmaa ning disainikategooria žüriisse kuulunud Meelis Mikker.
TULIUUS LIIGE | Üritusturundusagentuur HYPE: uhke sündmuse asemel on järjest rohkem olulisem vaba keskkond, kus inimesed end hästi tunnevad
Pärast tervisekriisi liigub maailm järjest rohkem inimlike brändide poole. Emotsioonid, hoolivus, vahetu suhtlus ja sünergia – see on see, mida inimesed vajavad, et end kolleegi ja kliendina hästi tunda. Vähemalt nii arvab Neeme Kari, TULI värske liikme, üritusagentuuri HYPE kaasasutaja ja tegevjuht.
Miks osaleda Kuldmuna teemakonkursil? Sest keegi ei lihvi nurki maha ning saad särada millegi erilisega
Veel on aega pea tööle panna ning nuputada välja 25. sünnipäeva tähistava Kuldmuna teema! Tähtaeg kukub 21. detsembril. Selles osas, kuidas seda kõige paremini teha, küsisime nõu Optimist Creative’i juhilt Magnus Lužkovilt.
ÕNNITLUSED! Tank võitis Indie Awardsil pronksi. Volkov: see on üks kõva konkurss
Kõrgetasemelise auhinna kategoorias “Public Good” võitis loovagentuur Tank kampaania “Roosa keep” eest, mis valmis koostöös Vähiliiduga ning julgustas naisi regulaarselt rinnatervist kontrollima. TULI-le kommenteeris saavutust Tanki loovjuht Joel Volkov.
Kantar Emor: suurettevõtete mainekuse edetabelit juhivad Swedbank ja Telia
Kantar Emori suurettevõtete maine uuringu esimest ja teist kohta jagavad tänavu Swedbank ja Telia, kolmandaks tuli Orkla Eesti. Esikümnesse kuuluvad veel (tähestikulises järjekorras) Circle K Eesti, Farmi, Prisma Peremarket, Selver, Tallink, Tere ja Valio Eesti.
TULI TASKUHÄÄLING | Joel Volkov: „Reklaamiseadus on ajast ja arust.“
Üle veerandsaja aasta tegutsenud auhinnatud agentuuri Tank üks asutajatest ja reklaamiekspert Joel Volkov räägib ERALi, ETKALi, TULI ja Art Directors Club Estonia sünnilugudest ning reklaamiseaduse muutmise vajalikkusest. Samuti annab ta saatejuhi subjektiivsel hinnangul välja ühe seni vägevaima Grand Prix. Juttu tuleb muustki huvitavast, sealhulgas langevarjuhüpetest ja Teenusmajanduse Koja sündimisest.
Sõjavastane venelane maandus Eesti agentuuris: ma ei saa tagasi minna, mind saadetakse sõtta
“Oeh, see on nagu loterii,” vastab Tabasco uus kunstiline juht, venelane Daniel Malkin, kui uurin, kuidas tema lähedased Ukraina sõtta suhtuvad. “Mu ema on sõja vastu, mu ämm ja äi räägivad, et sõda pole küll hea, aga peame patrioodid olema. Sõda tekitab ühiskonda tohutu lõhe. Lõhe, mis jagab perekonnad, sõprussuhted ja kolleegid kaheks. See on kohutav. See on reaalsus.”
Elusuuruses Jüri Ratase printinud 3D MAX: tahame aidata turundajatel teha unikaalseid asju
“Kui Jüri Ratase pea sai prinditud, oli natuke kõhe,” muigab 3D MAXi tegevjuht Raiko Kokmann, kelle ettevõtte valmistas tantsusaate finaaliks elusuuruses koopia Jüri Ratasest. „Kõhe just seetõttu, et ta pea oli lihtsalt nii tõetruu.” TULI-le rääkis Raiko, kuidas nende ettevõte võiks turundajate elu paremaks ja põnevamaks muuta.