14.12.2022

ÕNNITLUSED! Tank võitis Indie Awardsil pronksi. Volkov: see on üks kõva konkurss

Kõrgetasemelise auhinna kategoorias “Public Good” võitis loovagentuur Tank kampaania “Roosa keep” eest, mis valmis koostöös Vähiliiduga ning julgustas naisi regulaarselt rinnatervist kontrollima. TULI-le kommenteeris saavutust Tanki loovjuht Joel Volkov.

Auhinna võitis kampaania Roosa keep.

Indie Awardsi loovuskonkurssi korraldab maailma suurim sõltumatute agentuuride võrgustik TheNetworkOne, mis on mõeldud agentuuridele, kes ei kuulu suurtesse rahvusvahelistesse kettidesse. Hetkel kuulub võrgustikku 1200 agentuuri 116 riigist, nende seas nii reklaami-, digi-, PR-, meedia-, disaini- kui ka üritusturundusagentuurid. Joel Volkovi sõnul on TheNetworkOne’s koos väga kõrgetasemeline seltskond, mille liikmed võidavad auhindu ka Cannes Lions’il, Eurobestil ja mujalgi. 

“Seetõttu on Indie Awards üks kuradi kõva konkurss, kus finaali pääsemine on juba omamoodi sündmus,” rõõmustab Volkov. “Shortlist’id on väga lühikesed ja sõel väga karm. Eesmärgiks on sorteerida tuhandete tööde hulgast välja ainult need, mis tõesti maailmatasemel on ja mida oleks mõttekas saata Cannes’i või kuhu iganes, kus võisteldakse väga palju suuremate eelarvete eest valminud kampaaniatega.”

Eestist kuulub TheNetworkOne võrgustikku lisaks Tankile ka Optimist, kes mullu võitis Indie Awardsil PR-kategoorias kulla kampaaniaga #14poleokei. Tank pärjati tänavu Public Good kategoorias pronksiga. 

“Meie saime n-ö üldist head tegeva reklaamikampaania kontekstis pronksi, mida ma loen vähemalt samaväärseks võiduks, kuna reklaamikampaaniate poolel on konkurents alati karmim,” toob Volkov välja. “Töid on rohkem ja lisaks insight’ile ja manipulatsioonile hinnatakse ka esteetilist teostust ja sõnumi multidistsiplinaarset vormingut.”

“Roosa keebi” kampaaniasse olid kaasatud mitmed juuksurisalongid üle Eesti. Kampaanias kasutati roosasid keepe, mis tuletasid naistele meelde enesevaatluse võtteid. “Roosa keep”, mida naine nägi juuksuritoolis terve seal istumise aja peeglist, andis esimesed juhtnöörid, kuidas rindade enesevaatlusega alustada ning suunas kampaanialehele, kust leidis põhjalikumat informatsiooni. 

Autor: Siim Kera, TULI

Tank on TULI liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 101 liiget.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt