14.11.2022

Kuldmuna 25 otsib teemat! Esita oma loovidee konkursile

TULI kutsub osalema Kuldmuna teema loovkonkursil! Nimelt on iga-aastasel valdkonna tippsündmusel alati teema ehk visuaalne identiteet ja kontseptsioon.

Kuldmuna 2022. Foto: Harry Tiits

TULI tegevjuht Anniken Haldna ootab konkursile vägevaid ideid: “Eelmisel aastal esimest korda toimunud teemakonkursil valisime Kuldmuna loovidee 12 tõsiselt laheda mõtte seast. Võidutöö “Loov is in the air” oli täis kergust ja armastust ning inspireeris kõiki ja kõike alates Kuldmuna loovtiimist kuni lavakujunduseni välja. 25. juubeli puhul ootame aga seda kõige-kõigemat ideed, mis sobituks ideaalselt aastasse 2023, kuid samal ajal puudutaks kõiki loovinimesi, kes aegade jooksul Kuldmunal osalenud on.”

Eelmiste aastate teemasid meenutades:

2022 – Loov is in the air

2021 – Käsitööfestival

2020 – Loovus liidab

2019 – Tehke ruumi

2018 – Näita oma sisu

2016 – Kas said pihta?

file80880543 kuldmuna 2018
Kuldmuna 2018.

Konkursil osalemiseks saada meile teema lühikirjeldus/kavand ning kuni kolm visuaalset referentsi.

Tähtaeg idee esitamiseks: 21. detsember 2022.

  • Hindamine:

Hindajaks on TULI juhatus ja tegevtiim (kokku 9 liiget). Hindame idee sobivust Kuldmuna 2023 sündmusele – loovust, aktuaalsust, asjakohasust valdkonna silmis.

MIS?

Kuldmuna toimub aastal 2023 juba 25ndat korda. Eesmärk on tuua kokku oma ala eksperdid (nii tuntud ja suured agentuurid kui ka pisemad tegijad; vabakutselised ja butiikagentuurid ning brändid, kes in-house tiimides tööd teevad), selgitada välja aasta kõige loovamad turundustööd, kõnetada aasta kõige aktuaalsemat valdkonda puudutavat teemat ja tähistada Kuldmuna juubeliaastat.

Ootame Kuldmunale 1000+ tööd. Lisaks valdavalt digitaalselt toimuvale konkursile on Kuldmunal oluline toetada ja innustada kogukonda ning omavahelist suhtlust, mille väljundiks on füüsiline valdkonna pidustus ja kokkutulemine. Kuldmuna auhindamisele on oodata ca tuhatkond inimest.

Lisaks loovkonkursile korraldame Kuldmuna raames kõrgetasemelist järelkasvule suunatud konkurssi “Pesamuna”.

KELLELE?

  • Agentuuride inimesed (reklaam, digi, disain, meedia, PR, üritusturundus)
  • Brändide turundusosakonnad
  • Avaliku sektori turundajad 
  • Vabakutselised, disainerid, videokunstnikud, illustraatorid jne
  • Vabakutselised turundajad
  • Reklaami-ja kommunikatsioonitudengid 

Loovidee on aluseks kogu konkursi kommunikatsioonile laiemas meedias. 

VÄLJUNDID

  • turundajateliit.ee portaal
  • kuldmuna.ee koduleht
  • FB, IG sotsiaalmeedia kanalid
  • defol.io platvorm
  • koostöö erinevate väljaannetega, nt Delfi, Eesti Disainikeskus, ADC
  • Kuldmuna loovidee on inspiratsiooniks Kuldmuna peole

Loovidee konkurssi võitja saab tehtud töö* eest kompensatsiooniks 2000 eurot.

*Peavisuaal, sotsiaalmeedia reklaamid, veebireklaamid defol.io ning tuli.ee lehele (3-5 tk) ja välimeedia reklaam. Loovidee sisend Kuldmuna peo korraldajatele. 

  • Küsi lisa: .
Kõik uudised