Uudised
Dentsu Eesti senine juht Britte Maidra-Torro liitub Põhja-Euroopa tiimiga
Dentsu Eesti juht Britte Maidra-Torro lahkub 2023. aastast Eesti dentsu juhi ametist ja liigub ettevõtte Põhja-Euroopa PMO (Project Management Office) juhiks. Viimase seitse aasta jooksul Eesti üheks TOP-meediaagentuuriks tõusnud dentsu Eestiga liitub jaanuari lõpus Kaspar Küünarpuu, kes asub juhtima Eesti turul uut meediaagentuuri dentsu X, võttes üle ka dentsu Eesti juhi rolli.
Eesti suurim disainiturg toimub 18. detsembril juba 12. korda
Kaheteistkümnes Eesti Disainikeskuse Disainiturg toimub pühapäeval, 18. detsembril kell 11-18 Telliskivi Loomelinnakus (Telliskivi 60a, Tallinn). Telliskivi loomelinnaku kolm müügisaali (Roheline saal, Void ja Fotografiska kohvik) võimaldavad turule mahutada kuni 84 erineva valdkonna disaineri loomingut. Eesti Disainikeskus annab taaskord inimestele võimaluse soetada enne kibekiiret jõulueelset saginat Disainiturult kvaliteetset ja eriilmelist disaini Eestist.
ÜMARLAUD | Teadmatus, võimalikud tootmispausid ja värske vaade ehk mainekad Eesti ettevõtted mõtisklevad kriisi üle
Kriisist ja raskest talvest on praeguseks rohkelt räägitud ning küll jõutakse veel rääkida. Seda, mis saab, ei tea keegi. Palusime tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhtidel olukorra üle arutleda. Kuidas muutub sel keerulisel ajal nende turundus?
TULI TASKUHÄÄLING | Johan Kallas: „Soovitus alustavatele disaineritele: toimetage ka enda brändide ja ettevõtetega – see sunnib hoopis teistmoodi mõtlema ja ka kliente paremini mõistma.“
Auhinnatud loovjuht ja disainer, Öölooma ja agentuuri Good Bits Studio üks vedajaid Johan Kallas jagab oma mõtteid ja kogemusi. Juttu tuleb disainitrendidest, liiga sarnastest loovlahendusest, kuidas portfoolio võiks olla avaldatud, mida valdkonna organisatsioonid ja liidud võiks veel ära teha, kas ja kui palju üldse osatakse lugusid jutustada ja paljust muustki huvitavast. Välja antakse ka n-ö Johani Grand Prix ja mitu lisaauhinda.
ARVAMUS | Kirjanik Triin Katariina Tammert: ehk tasuks Eestiski turundada paiku ja tooteid kirjanduse ning filmi abil?
Ilukirjandusest turundustööriistana mõtlemine tundub esmapilgul natuke nagu pühaduseteotus – ühe puhul on tegu kõrgkultuuri ja teise puhul müügitekstidega. Aga just nimelt tekstilisuses peitub kokkupuutepunkt.
CANNES’I TRENDID | Vaata, kuidas kaasata kampaaniatesse erinevaid kogukondi
Viieosalise sarja viimases artiklis toome välja viienda trendi, mis peaks kõnetama igaüht, sest räägib kõikide inimeste kaasamisest. Cannes Lionsi võitjate seas oli näha, et paljud organisatsioonid on muutmas maailma kaasavamaks ning ligipääsetavamaks.
INTERVJUU | Andreas Kaju META ja Rud Pederseni ühinemisest: saame uueks arenguetapiks energiat ja inspiratsiooni
Eile sai avalikuks, et Euroopa suurim avalike suhete ja kommunikatsiooniettevõte Rud Pedersen Group omandas osaluse Meta Advisory Group’is (META). Tehingu käigus ühinesid hinnatud PR-agentuur META ning Rud Pedersen Eesti. META kaasasutaja ning ühinenud ettevõtte juhtivpartner Andreas Kaju avas põgusas intervjuus tehingu tausta.
Turundajate võim, 35 000 väikest otsust ja brändide tühjad lubadused ehk Making Sense’i konverentsi kõige põnevamad jutupunktid
Novembri alguses toimus Erinevate Tubade Klubis efektiivsele ja jätkusuutlikule turundusele keskendunud konverents Making Sense. Teeme TULI selle kuu ühest tippsündmusest väikese kokkuvõtte.
TULIUUS LIIGE | Disney Baltikumi turundusjuht Sille Ruus: raskel ajal võidab see, kel on rohkem pakkuda ja selles osas on Disney+ eelisseisus
Miki Hiir on nüüd TULI liige! Mitte päris, aga põhimõtteliselt. TULI värske liikme The Walt Disney Company Baltikumi turundusjuht Sille Ruus räägib intervjuus, kuidas on startinud juunis Eestisse jõudnud Disney+ ning mis voogedastuse maailmas üldse toimub.