08.12.2022

Dentsu Eesti senine juht Britte Maidra-Torro liitub Põhja-Euroopa tiimiga

Dentsu Eesti juht Britte Maidra-Torro lahkub 2023. aastast Eesti dentsu juhi ametist ja liigub ettevõtte Põhja-Euroopa PMO (Project Management Office) juhiks. Viimase seitse aasta jooksul Eesti üheks TOP-meediaagentuuriks tõusnud dentsu Eestiga liitub jaanuari lõpus Kaspar Küünarpuu, kes asub juhtima Eesti turul uut meediaagentuuri dentsu X, võttes üle ka dentsu Eesti juhi rolli.

Jaanuari lõpust dentsuga liituv Kaspar Küünarpuu, Britte Maidra-Torro ning Dentsu Põhja-Euroopa tegevjuht Paal Fure. Foto: dentsu

„Dentsu Põhja-Euroopa tiim on 9 riigi ülene üksus dentsu grupis, mille alla kuuluvad lisaks Balti riikidele ka Soome, Rootsi, Norra, Taani, aga ka Hollandi ja Belgia dentsu agentuurid. Uus ametikoht on kindlasti tunnustuseks mitte vaid minu 7-aastasele tööle Eesti dentsu agentuurides, vaid kogu Eesti meeskonnale, kellega koos oleme edukalt ületanud viimaste aastate keerulised kriisiajad, jõudes üle aastate ka Eesti meediaagentuuride TOP 3-e. 2021. aastal püstitasime rekordi nii käibes kui ka klientide ja töötajate rahulolu mõõdikutes,“ selgitas Maidra-Torro.

Dentsu Põhja-Euroopa tegevjuht Paal Fure sõnas, et Britte Maidra-Torro on teinud dentsu Eesti juhina muljetavaldavat tööd ning rahvusvaheliselt nähti juba ammu tema potentsiaali panustada valdkonna eksperdina ka Eestist väljaspool.

„Britte ärijuhtimise kogemused ja praktilised oskused on vajalikud dentsu suurte rahvusvaheliste projektide arendamiseks ja juhtimiseks – tema liitumine Põhja-Euroopa tiimiga tugevdab mitte vaid dentsut, vaid ka paljusid kliente, kellega regioonis koostööd teeme,“ rõhutas Fure.

Põhja-Euroopa PMO juhina on Maidra-Torro eesmärk riikide ülene kvaliteedijuhtimine ning erinevate riikide parimate praktikate rakendamine eesmärgiga tõsta terves regioonis seeläbi kvaliteeti, avardada võimalusi ja kasvatada seeläbi tulemuslikkust.

Ta nentis, et osalt saab parimaid praktikaid võtta kaasa Eesti agentuuritööst, kuna siinne tase on üksustes kõrge, teisalt auditeerida ka ülejäänud kaheksat riiki, kelle parimaid praktikaid kohaldada vastavalt riikide vajadustele.

„On väljakutseid, millega kõik dentsu agentuurid vaeva näevad ning ka ülesandeid, kus riigiti on loodud toimivad lahendused, mida rakendada ka mujal. Näiteks, kui ma 2015. aastal Carati juhina alustasin, oli põhiliseks väljakutseks Eesti turuosa kasvatamine ning uute teenuste ning platvormide integreerimine. Läbivalt on loomulikult olnud läbi aastate väljakutseks tööjõupuudusega tegelemine ning toimiva meeskonna komplekteerimine.

Kui 2019. aastal dentsu Eesti tegevjuhi positsioonile asusin, oli täiendav eesmärk viia seni kahjumis tegutsenud ettevõtted kasumisse. Esimese aastaga see küll õnnestus, kuid tulemus oli võrreldes konkurentidega ja valdkonna keskmisega siiski tagasihoidlik. Järgnenud kriisiaastatel küll käive langes üle poole võrra, kuid  suutsime Eesti üksuste kasumit siiski suurendada ja seejuures hoida oma meeskonda suuremate kärbeteta,“ kirjeldas Maidra-Torro viimaste aastate juhtimisalaseid väljakutseid, mille kogemusi annab edaspidi ka riikide üleselt kasutada.

Ta nentis, et viimased kolm aastat on agentuurides pakkunud meeskonnale mitmeid heitlikke aegu, kuid tõstnud ka tiimi efektiivsust ning kasvatanud üksuste ja klientide majanduslikke tulemusi. „Oleme turule toonud uusi meediateenuseid, mis lihtsustavad klientide ja partnerite elu ning andnud kasutusse ka lahendusi, mis aitavad tõsta ja jälgida turunduse efektiivsust,“ sõnas Maidra-Torro.

Tähelepanuväärseks sündmuseks dentsule Eestis on kindlasti ka maailma ühe suurima digiagentuuri iProspect Eestis lansseerimine selle aasta kevadel, sest juba täna on üksus turul tugevalt kanda kinnitanud ning sellel on potentsiaal olla üks kiiremini kasvav üksus regioonis.

„Kuna dentsu tugevuseks on alati olnud uuringud ja analüütika, millele enamik teenustest tuginevad – ning mis siin salata, Põhja-Euroopa kõige suurem ja professionaalsem ökomeetriliste mudelite tiim on just dentsu Eesti üksuses, kust teenindatakse rahvusvahelisi kliente üle maailma –, siis kindlasti jätkub ka minu tihe koostöö tänase tiimiga ka uues ametis,“ sõnas Maidra-Torro.

Dentsu grupp toob Eestis täiendavalt turule dentsu x agentuuri, mille tugevuseks on uuringuspetsiifiline lähenemine meediaplaneerimises ja turunduse juhtimises. Dentsu Eestiga liitub ja Dentsu X agentuuri hakkab jaanuari lõpust juhtima Kaspar Küünarpuu, kes on varasemalt pikaajaliselt juhtinud Norstati Eesti, Balti ning rahvusvahelise müügi üksuseid ja olnud äriarendusjuht AllDevice’is.

Britte Maidra-Torro alustab dentsu Põhja-Euroopa PMO juhina 2023. aasta alguses, kuid jätkab kuni uue Eesti juhi sisseelamiseni dentsu Eesti toetamist.

Dentsu Estonia AS on Eestis üle 25 aasta tegutsenud rahvusvaheline meedia- ja digiagentuuride kett, mille konsolideerimisgrupi koosseisus tegutsevad juhtivad meediaagentuurid Carat ja dentsu X, digitaalmeedia agentuur iProspect ning Eestis ka analüütikaettevõte Data2Decisions. Dentsu Estonia AS-i ning tema konsolideerimisgruppi kuuluvatele tütarettevõtete 2021. aasta käive oli 38,8 miljonit eurot. Eesti kontoris töötab 35 inimest, Baltikumis 130. www.dentsu.ee. Dentsu on Jaapani börsiettevõte, kus töötab 66 000 inimest ja mis on esindatud rohkem kui 145 riigis.

Toimetas: Siim Kera, TULI

Dentsu on TULI liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 101 liiget.

 

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt