Making Sense konverents

Info

Meie visioon on üheskoos tõsta valdkonna taset ning just selle eesmärgiga kutsusimegi ellu Making Sense’i. Konverents toob kokku oma ala tipptegijad erinevatest Euroopa ja maailma paikadest. Nii agentuuridest kui ka kõnekatest brändidest. 

Tänavune Making Sense on esmakordselt kahepäevane. Esimene päev keskendub inspiratsioonile, loovusele ning turundusmaailma tulistele teemadele, mis aitavad rahvusvahelisel turul läbi murda. 

Teine päev võtab fookusesse efektiivsuse: laval räägitakse andmete kasutamisest, jätkusuutlikkusest ja kreatiivsusest. Rahvusvahelised esinejaid tulevad nii kõnekatest brändidest kui tipp-agentuuridest – sest just agentuuride ja klientide ühine pingutus viib valdkonna järgmisele tasemele! 

Making Sense toimub 6.-7. novembril PROTO avastustehases (Peetri 10), mis asub ajaloolises sadamalinnakus Noblessneris. 

TULI liikmetele kehtib soodustus ning saabujaid kostitame rikkaliku lõuna ja kohvipausidega. Põnevaid esinejaid jagub tundideks ning kindlasti leiab aega  omavahel suhtlemiseks ning muljete vahetamiseks. 

Making Sense’i esimene päev lõppeb kolmandat korda toimuva TULImusta konkursi auhindamisega. TULImusta tulemuskonkursiga saad lähemalt tutvuda siin

TULImusta auhindamise järel toimub PROTO avastustehase suures saalis networking üritus, kus kostitatakse tervitusjookide, suupistete ning muusikaga. 

OSTA PILET

Programm

Avaldame esimesel võimalusel.

Esinejad

Hinnatud Rootsi agentuuri Forsman & Bodenforsi endine loovjuht Mathias Appelblad on töötanud brändidega nagu Apple, Volkswagen, Target, AT&T, FedEx, HBO, GE, Gilette, Volvo, SK-II ja IKEA. Tema kampaaniad on võitnud auhindu Cannes Lions’ilt, Clio Awards’ilt, D&AD Awards’ilt ja The One Show’lt. Ta on Creativity 50 laureaat. 

Praegu töötab Mathias SEB brändiga ning uuendab 170 aastat vana finantsasutust järgmiseks 170 aastaks. 

 

 

LePubi on mitmetes mainekates edetabelites valitud maailma parimaks loovagentuuriks. Tänavuselt Cannes Lions’ilt võideti 26 lõvi. Selim juhib multidistsiplinaarset loovinimeste tiimi, mille tööde mõju ulatub reklaamist kaugemale.   Ta on peaesineja erinevatel üritustel, kus räägib biomimikrist, tehisintellekti mõjust ja disainist.

Ta on võitnud üle 100 rahvusvahelise ja kohaliku auhinna, muuhulgas maineka innovatsiooni lõvi Cannes’ist, Golden Drumi Grand Prix jne. Temast on kirjutanud Fast Company, Beaux Arts Magazine, Lürzer’s Archive ja paljud teised. Ta on inimeste ja masinate vahelise suhete igavene õpilane, kes hetkel keskendub käitumistehnoloogiale ja sünteetilisele loomingule. 

Erica Terranova on kogenud kasvuturunduse ekspert, kel on pikaajaline kogemus B2B ja B2C turunduses. Hetkel juhib ta Moomin Charactersi kasvuturundust.

Ta on aidanud kiiret kasvu saavutada idufirmadel ja tunnustatud brändidel. Ta on ehitanud digitooteid, edendanud andmete lugemise oskust, juhtinud DEI-algatusi (mitmekesisuse, võrdsuse ja kaasatuse algatused) ning toetanud Soomes elavaid rahvusvahelisi talente. Kultuurisotsioloogia doktorikraadi ja kirjanduskirega Erica lähenemises on tähtsal kohal brändikogemus ja sihtrühma sügav mõistmine, et muuta nad passiivsetest vaatlejatest lojaalseteks fännideks.

Kaarel Oja on digitaalse reklaami ja turunduse liidu IAB Baltics juhatuse liige ja Quantitase innovatsioonibüroo juht. Ta on kliendile keskendunud konkurentsistrateeg ning kogenud innovatsioonijuht.

Tema pagasis on 18 aastat kogemust tehnoloogia ja toodete kohandamise juhtimisel süvatehnoloogia, jaekaubanduse, autotööstuse, panganduse, e-kaubanduse, reisi ja laiatarbekaupade valdkondades.

Kaarel teeb organisatsioonidega koostööd, et mõista ja uuesti määratleda nende tööstusharusid; töötab välja ning rakendab stateegiaid, mis aitavad kliente kaasata ja hoida ning juhib turumuutusi, et tuvastada ja kasutada ettevõtete võimalusi.

David Beckett on koolitanud üle 2400 startup’i ja scaleup’i ning aidanud võita enam kui 450 miljonit eurot investeeringuid. Samuti on Beckett koolitanud üle 36 000 spetsialisti 31 riigis. Seda ettevõtetes nagu Booking.com, Tommy Hilfiger, PwC ja Netflix, muuhulgas on ta koolitanud üle 30 TEDx esineja. David on „The Pitch Canvas©” looja ning raamatute „Pitch To Win” ja „Blue Moon Pitch” autor.

 

 

 

  • Johan Smit – Hollandi meediaagentuuride liidu tegevjuht, PMA

Pärast ärijuhtimise õpinguid alustas Johan tööd kliendihaldurina DDB-s. Leo Burnetti ja Publicise kaudu suundus ta 1990. aastal Initiative Media’sse. Aastani 2001 töötas Johan Initiative’i võrgustiku rajamise nimel Kesk- ja Ida-Euroopas, sealhulgas Balti riikides, Kesk-Aasias, Iisraelis, Lõuna-Aafrikas ja Türgis.

Johan on praegu Hollandi meediaagentuuride liidu PMA tegevjuht. Tema juhtimisel integreeriti eraldiseisvad publikumõõdikud, mis tõi kaasa ainulaadse koostöö kõigi JIC’ide, MOCi ja teadusagentuuride vahel.

 

  • Kadri Tirs – Turu-uuringute spetsialist, Initiative Eesti

Kadri Tirs on pikaajalise kogemusega turu-uuringute spetsialist, kes juhib agentuuris Initiative turu-uuringute osakonda.

Tema eesmärk on muuta andmed ja uuringud kergesti arusaadavaks vahendiks, mis aitavad juhtidel langetada teadlikke otsuseid, mis toetavad äri kasvu ja arengut. Kadri usub, et kuigi andmed ise probleeme ei lahenda, näitavad need selgelt, kus murekohad peituvad.

Tugeva praktikuna juhib ta kogu protsessi algusest lõpuni, keskendudes probleemi tuumale ja tagades, et uuringutest sünniksid praktilised teadmised, mida saab tõhusalt integreerida ettevõtte tegevuskavadesse ja strateegiatesse.

Igapäevaselt teeb Kadri koostööd Eesti juhtivate ja armastatuimate brändidega – alates jaekaubandusest, toiduainetööstusest ja pangandusest kuni telekommunikatsiooni, kindlustuse ja e-kaubanduseni – aidates neil langetada andmepõhiseid otsuseid, mis viivad nende äri edasi ning võimaldavad klientidel tõeliselt eristuda.“

Trym on keskendunud sellele, et parandada andmepõhiste strateegiate abil Põhjamaade juhtivate brändide turunduse efektiivsust. Ta töötab erinevate valdkondade ettevõtetega ning optimeerib nende meediamiksi ning edendab kasvu. Ta kombineerib statistilist analüüsi ja ärilisi insighte ning muudab seeläbi keerulised andmed toimivaks strateegiaks, mis aitab brändi edule kaasa. 

 

 

 

  • Michael Corcoran – Endine sotsiaalmeedia ning loovsisu juht, Ryanair; juhtivpartner, Frankly

Michael Corcoran on endine Ryanairi sotsiaalmeedia juht, kelle eestvedamisel tegi Iiri lennufirma ühismeedias nii enda kui ka oma klientide üle rohkelt nalja. Tulemuseks meeletult tähelepanu. Aga laseme tal endal rääkida. 

“Ma eeldan, et sa tahad teada, kuidas ma siia konverentsile sattusin. Mul on üle 12 aasta kogemust töötades brändidega nagu “sisesta siia tuntud brändid, et saaksin uhkeldada ning et arvaksid, et olen kõva tüüp.” Ma pole Forbesi 30 under 30 nimekirjas; ma pole võitnud ühtegi parima turunduse suunamudija auhinda, mida jagab mõni suvaline agentuur, et saada PR-i uute klientide võitmiseks. 

Ma juhtisin Ryanairi sotsiaalmeediat. Ma lasen tööl (suure osa ajast) enda eest ise rääkida ning mul tuleb see okeilt välja. Sa võid mind kutsuda Aldi Gary Veeks.” 

  • Mesut Sakal – Kantar Media Kesk- ja Ida-Euroopa, Aasia ja Vaikse ookeani ning Aafrika piirkondade tegevdirektor

Enne praegusele ametipostile jõudmist töötas Mesut Kantar Medias nii Türgi kui ka Ida-Euroopa ja Lähis-Ida piirkondade tegevdirektorina. 

Ta on karjääri jooksul töötanud mitmel rahvusvahelisel juhtival kohal ning samuti on ta leiba teeninud müügi- ja turundustöödega. Ta on elanud ja töötanud mitmes riigis, juhtinud erinevate tööstusharude ettevõtteid ning erineva haridusliku ja kultuurilise taustaga tiime. 

Mesut omandas Wichita ülikooli W. Frank Bartoni ärikoolis bakalaureusekraadi rahvusvahelises äris ja juhtimisinfosüsteemides ning tal on magistrikraad Kansase ülikoolist.

 

Järgmised esinejad avalikustame varsti.

Piletid

  • TULI liikmetele ja üliõpilastele (kehtiva üliõpilaspileti alusel): 225 eurot+km
  • Teistele: 270 eurot+km

Pilet sisaldab sissepääsu 6.-7. novembril PROTO avastustehases toimuvale sündmusele, kohvipause ja lõunasööki. Pileteid on saadaval üksnes 200 – kiirustage!

Osta pilet

Making Sense’i konverentsi kaasrahastab Euroopa Liit. 

Kolme majandusaasta peale on igal ettevõttel õigust taotleda kuni 300 000 eurot vähese tähtsusega abi. Konverentsil osaleva ettevõtte kohta arvestatakse kuni 200 eurot vähetähtsat abi, mis läheb 300 000 eurost maha. Loe rohkem

In English