Uudised
TULImusta võidutööd | Andmekasutuse kategoorias oli parim projekt, mis muutis Norra hasartmängu vastutustundlikumaks
Tutvume TULImusta viimase kategooria – andmekasutuse – võidutöödega. Selles kategoorias hinnatakse, kuidas tulenevalt andmeanalüüsist ja/või tarbija insight’idest on saavutatud edukad tulemused vastavalt seatud eesmärkidele. Siia alla sobivad kõik turunduslikud projektid, kus on saavutatud edu või tehtud midagi teisiti tänu andmetest saadud infole.
INTERVJUU | Madis Ots: kas sina oled juba taara usku?
Eesti üks (au)hinnatumaid loovjuhte, karikaturist, reklaamiekspert, agentuuri Salama üks asutajatest ja nagu hiljutisest Rock FM-i saatest selgus, ka „kapirokkar“ Madis Ots jagab mõtteid viimastel aastatel tähelepanu alla sattunud turundustegudest.
Kus peitub ostupühade müügipotentsiaali tegelik püha graal?
Saabuv soodustuste ralli on seni olnud ettevõtetele üks magusamaid müügiaegu. Kuidas aga saabuvatele ostupühadele vastu minna olukorras, kus tarbija on viimase kümnendi hinnatundlikuim ning kus peitub tegelik müügiperioodi kullapada, rääkis Httpooli Meta Baltikumi haridusjuht Aljona Kozlova.
CANNES’I TRENDID | Näited, kuidas kasutada loovust maailmaprobleemide lahendamiseks
Teises Cannes’i loovusfestivali peamistele tähelepanekutele keskenduva minisarja artiklis võtame fookusesse “Scalable Solutions”.
Selle aasta tugevaimate tööde ühisnimetajaks oli suur mõju. Žürii imetles töid, mis ei pakkunud probleemile ainult lahendust, vaid astusid sammu kaugemale. Näiteks ei jätnud lahenduse võtit enda kätte, vaid tegid selle kõigile kättesaadavaks.
TULImusta võidutööd | Tutvu parimate tulemusturunduse kategooria töödega
TULImusta kolmas kategooria on tulemusturundus ning selles kategoorias tunnustatakse projekte/lahendusi, mille käigus on saavutatud äri seisukohalt märkimisväärne kasv müüginumbrites, külastajate arvus, turuosas, täiendavas tulus jne. Tulemus/muutus peab olema numbritega tõestatav ja üheselt mõistetav. Tutvu tulemusturunduse kategooria võidutöödega!
TULI TASKUHÄÄLING | Tarmo Sikk: “Minu enda lemmikreklaamid on need reklaamid, mis ei ole veel tehtud.”
Viis aastat aasta agentuurides töötanud loovjuht, loovkirjutaja ning silmapaistev kalambuurimeister Tarmo Sikk räägib järjekordses TULI taskuhäälingus usalduse olulisusest suurepäraste loovlahenduste sünniks, tegemistest agentuuris Tabasco, Pakendikeskuse tabavatest lahendustest ning annab nõu reklaamimaailmas varbaid vette kastvatele noortele.
TULIUUS LIIGE | Eesti Kontsert: klassikaline muusika ei ole eliitkunst, proovime seda turunduse abil inimkeelde tõlkida
TULI värske liige Eesti Kontsert korraldab aastas tuhatkond (!) üritust ja mitut suurt festivali. Tohutu kogus head muusikat, mida turundada. Kuidas seda teha? Eriti olukorras, kus kultuurivaldkonna eelarved on kõike muud kui suured ning klassikaline muusika tundub pigem vanema generatsiooni pärusmaa.
Meta koondas enam kui 11 000 töötajat ja kärbib teisigi tegevuskulusid
Sel nädalal teavitas sotsiaalmeedia- ja suhtlusplatvormide Facebook, Instagram ning Whatsapp omanik Meta ajaloo suurimast koondamisest ja kulude kärpimisest.
Septembrikuu lõpu seisuga töötas Metas ettevõtte ajaloo suurim arv töötajaid – üle 87 300 inimese, mis oli 28% rohkem kui 2021. aasta septembris.
TULImusta võidutööd | Vaata, millised tööd tõsteti esile positiivse muutuse kategoorias
Kirjutame järgmise TULImusta kategooria, positiivse muutuse, võidutöödest. Positiivse muutuse kategoorias hinnatakse turundustegevusi, mille tegelik mõju (kasu, muutus) avaldub enamasti pikaajaliselt. Need on näiteks sponsorlus- ja heategevuslikud programmid, lojaalsust parandavad tegevused, kestlikku tegevust ja jätkusuutlikkust toetavad projektid. Vaata, millised tööd olid kõige paremad!
Initiative’i uus taskuhääling keskendub põhjalikule andmeanalüüsile: see ei pea kliendi jaoks olema alati raketiteadus
Eesti turundusmaastikul on võrsunud uus taskuhääling, mille eesmärgiks on muuta turundaja mõtteviisi kaasaegsemaks. Saame tuttavaks: meediaagentuuri Initiative’i saade “Transformatsioon”, mis keskendub andmeanalüüsile.
Strateegiline planeerimine – Eestis vähim tähelepanu saanud ametipositsiooni kasvav väärtus
Vanemstrateeg Nilay Rammul reklaamiagentuurist Zavod on pannud kirja peamised tähelepanekud Making Sense 2022 konverentsilt. Ta märgib, et üritus tõstis värskendavalt esile strateegia väärtuse ja andmete tõlgendamise olulisuse tänu suurepäraselt valitud peaesinejatele. “Loodan, et tööstusharu liidrid kasutavad seda hoogu ära, et võtta pisut aega Eesti reklaamimaastiku strateegide väärtuse ümbermõtestamiseks.”
Originaalartikkel on inglise keeles, eestikeelne tõlge on leitav allpool.