11.11.2022

TULImusta võidutööd | Vaata, millised tööd tõsteti esile positiivse muutuse kategoorias

Kirjutame järgmise TULImusta kategooria, positiivse muutuse, võidutöödest. Positiivse muutuse kategoorias hinnatakse turundustegevusi, mille tegelik mõju (kasu, muutus) avaldub enamasti pikaajaliselt. Need on näiteks sponsorlus- ja heategevuslikud programmid, lojaalsust parandavad tegevused, kestlikku tegevust ja jätkusuutlikkust toetavad projektid. Vaata, millised tööd olid kõige paremad! 

Lae End haridusprogramm pälvis I koha TULImusta konkursil. Foto: Harry Tiits

I KOHT 

  • Lae End haridusprogramm

Haridusprogrammi “Lae end” lõid kuus Eesti ettevõtet – ABB, LHV, Fermi Energia, Eesti Energia, Nordecon ja Metrosert – et tuua kokku Eesti koolide säravamad arenemishuviga füüsikaõpetajad, haridusmaastiku uuendajad ja õpetajate kogukonna esindajad sooviga anda üheskoos positiivne impulss reaalteaduste ja õpetaja ameti populariseerimisel.

II KOHT

  • MyFootprint | SEB mobiilirakendus

SEB tõi Baltikumis turule mobiilirakenduse MyFootprint | SEB, mis aitab mõõta ja vähendada oma süsiniku jalajälge. Äpp mõõdab elustiilist ja tarbimisest lähtuvat isiklikku jalajälge viies kategoorias – toitumine, eluase, liikumine, reisimine ning ostud –, annab nippe, kuidas jalajälge vähendada ning võimaluse osaleda koos sõpradega väljakutsetes, et saavutada koos jätkusuutlikum eluviis. 

Meediaplaneerija: Havas Media
Loovlahenduste lokaliseerimine ja adaptsioon Eestis: Age Creative

III KOHT 

  • Tank x Eesti Vähiliit: Pink Cape 

Igakuine enesekontroll on parim viis rinnavähi puhul kummaliste muutuste tuvastamiseks ja halvima ennetamiseks. Ilusalongidele on loodud spetsiaalsed roosad keebid lihtsate enesekontrollimise juhistega. Lisaks levitasid selle kampaania raames sõnumit ja teadmisi kohalikud suunamudijad. 

Kärt Tomp, TULI

TULImusta korraldaja Turundajate Liit (TULI) on kõiki turundusega tegelevaid professionaale ühendav liit, mille missiooniks on tõsta kohalike ettevõtjate ja terve Eesti ühiskonna teadlikkust turunduse erinevatest aspektidest. Kui TULI korraldatud  keskendub loovusele, siis TULImust on oma südameasjaks võtnud andmed, tulemused ja efektiivsuse. 

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt