18.11.2022

TULImusta võidutööd | Andmekasutuse kategoorias oli parim projekt, mis muutis Norra hasartmängu vastutustundlikumaks

Tutvume TULImusta viimase kategooria – andmekasutuse – võidutöödega. Selles kategoorias hinnatakse, kuidas tulenevalt andmeanalüüsist ja/või tarbija insight’idest on saavutatud edukad tulemused vastavalt seatud eesmärkidele. Siia alla sobivad kõik turunduslikud projektid, kus on saavutatud edu või tehtud midagi teisiti tänu andmetest saadud infole.

Analytical Alley pälvis I koha andmekasutuse kategoorias. Foto: Harry Tiits

I KOHT

  • Norsk Tipping Social Mission for More Responsible Gambling

Norsk Tippingu projekti eesmärk oli tõestada, et meedial on märkimisväärselt erinev mõju ning õige meediakombinatsioon võib muuta hasartmängu sotsiaalselt vastutustundlikumaks. Nad töötasid välja parima matemaatilise lähenemisviisi – mitme muutujaga RF-mudelid, et määrata iga meediumi/sõnumi mõju riskantsetele mängijatele igal tasemel.

Töö esitaja oli Analytical Alley. 

52476556603 e7c785b1bd k 1
Foto: Harry Tiits

II KOHT

  • Bayeri Custom Bidding optimeerimine DV360 (juuni-august 2022)

MediaComi väljatöötatud kampaania optimeerimine oli suunatud mitmele erinevale eesmärgile, kasutades custom bidding skripti, et tuua sama eelarve ulatuses rohkem tulemusi näitamiste, klikkide ja vaatamiste näol. Bayeri kampaaniate puhul on custom bidding oluline osa strateegiast, mis aitab saavutada ühe reklaamiga mitu eesmärki ning tuua sama eelarve juures vähemalt 10% soodsamad/paremad tulemused standard biddinguga võrreldes.

Töö esitaja oli MediaCom Estonia.

52476556573 13c7f5ed36 k e1668683796669
Foto: Harry Tiits

III KOHT

  • The Progressive Analytical Success Story of Ninja Casino/Boost Casino

2022. aasta II kvartali online-hasartmängude turg on olnud languses. Initiative’i ülesanne oli leida lahendus SOM-i säilitamiseks läbi ärieesmärkidel põhinevatele meedialahendustele. Olemasoleva andmestrateegia ja andmekogumiga läksid nad kiiresti üle iganädalase masinõppe modelleerimisel põhinevatele meedialahendustele, kus turuvajadused muutuvad vastavalt dünaamilisele meediakäitumisele.

Töö esitaja oli Initiative.

52476010611 5406199c59 k 1
Foto: Harry Tiits

Kärt Tomp, TULI

TULImusta korraldaja Turundajate Liit (TULI) on kõiki turundusega tegelevaid professionaale ühendav liit, mille missiooniks on tõsta kohalike ettevõtjate ja terve Eesti ühiskonna teadlikkust turunduse erinevatest aspektidest. Kui TULI korraldatud  keskendub loovusele, siis TULImust on oma südameasjaks võtnud andmed, tulemused ja efektiivsuse. 

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt