TULImusta võidutööd | Andmekasutuse kategoorias oli parim projekt, mis muutis Norra hasartmängu vastutustundlikumaks
Tutvume TULImusta viimase kategooria – andmekasutuse – võidutöödega. Selles kategoorias hinnatakse, kuidas tulenevalt andmeanalüüsist ja/või tarbija insight’idest on saavutatud edukad tulemused vastavalt seatud eesmärkidele. Siia alla sobivad kõik turunduslikud projektid, kus on saavutatud edu või tehtud midagi teisiti tänu andmetest saadud infole.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476010576_40e11426d4_k-1-1-e1668683901729-960x480.jpg 960w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476010576_40e11426d4_k-1-1-e1668683901729-480x240.jpg 480w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476010576_40e11426d4_k-1-1-e1668683901729-760x380.jpg 760w)
I KOHT
- Norsk Tipping Social Mission for More Responsible Gambling
Norsk Tippingu projekti eesmärk oli tõestada, et meedial on märkimisväärselt erinev mõju ning õige meediakombinatsioon võib muuta hasartmängu sotsiaalselt vastutustundlikumaks. Nad töötasid välja parima matemaatilise lähenemisviisi – mitme muutujaga RF-mudelid, et määrata iga meediumi/sõnumi mõju riskantsetele mängijatele igal tasemel.
Töö esitaja oli Analytical Alley.
![52476556603 e7c785b1bd k 1](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556603_e7c785b1bd_k-1-1024x576.jpg 1024w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556603_e7c785b1bd_k-1-300x169.jpg 300w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556603_e7c785b1bd_k-1-768x432.jpg 768w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556603_e7c785b1bd_k-1-1536x864.jpg 1536w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556603_e7c785b1bd_k-1-310x174.jpg 310w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556603_e7c785b1bd_k-1-620x349.jpg 620w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556603_e7c785b1bd_k-1-420x236.jpg 420w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556603_e7c785b1bd_k-1-840x473.jpg 840w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556603_e7c785b1bd_k-1-530x298.jpg 530w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556603_e7c785b1bd_k-1-1060x596.jpg 1060w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556603_e7c785b1bd_k-1-645x363.jpg 645w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556603_e7c785b1bd_k-1-1290x726.jpg 1290w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556603_e7c785b1bd_k-1-373x210.jpg 373w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556603_e7c785b1bd_k-1-747x420.jpg 747w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556603_e7c785b1bd_k-1.jpg 2048w)
II KOHT
-
Bayeri Custom Bidding optimeerimine DV360 (juuni-august 2022)
MediaComi väljatöötatud kampaania optimeerimine oli suunatud mitmele erinevale eesmärgile, kasutades custom bidding skripti, et tuua sama eelarve ulatuses rohkem tulemusi näitamiste, klikkide ja vaatamiste näol. Bayeri kampaaniate puhul on custom bidding oluline osa strateegiast, mis aitab saavutada ühe reklaamiga mitu eesmärki ning tuua sama eelarve juures vähemalt 10% soodsamad/paremad tulemused standard biddinguga võrreldes.
Töö esitaja oli MediaCom Estonia.
![52476556573 13c7f5ed36 k e1668683796669](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556573_13c7f5ed36_k-e1668683796669-1024x580.jpg 1024w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556573_13c7f5ed36_k-e1668683796669-300x170.jpg 300w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556573_13c7f5ed36_k-e1668683796669-768x435.jpg 768w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556573_13c7f5ed36_k-e1668683796669-310x176.jpg 310w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556573_13c7f5ed36_k-e1668683796669-620x351.jpg 620w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556573_13c7f5ed36_k-e1668683796669-420x238.jpg 420w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556573_13c7f5ed36_k-e1668683796669-840x476.jpg 840w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556573_13c7f5ed36_k-e1668683796669-530x300.jpg 530w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556573_13c7f5ed36_k-e1668683796669-1060x600.jpg 1060w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556573_13c7f5ed36_k-e1668683796669-645x365.jpg 645w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556573_13c7f5ed36_k-e1668683796669-1290x731.jpg 1290w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556573_13c7f5ed36_k-e1668683796669-371x210.jpg 371w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556573_13c7f5ed36_k-e1668683796669-742x420.jpg 742w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476556573_13c7f5ed36_k-e1668683796669.jpg 1365w)
III KOHT
-
The Progressive Analytical Success Story of Ninja Casino/Boost Casino
2022. aasta II kvartali online-hasartmängude turg on olnud languses. Initiative’i ülesanne oli leida lahendus SOM-i säilitamiseks läbi ärieesmärkidel põhinevatele meedialahendustele. Olemasoleva andmestrateegia ja andmekogumiga läksid nad kiiresti üle iganädalase masinõppe modelleerimisel põhinevatele meedialahendustele, kus turuvajadused muutuvad vastavalt dünaamilisele meediakäitumisele.
Töö esitaja oli Initiative.
![52476010611 5406199c59 k 1](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476010611_5406199c59_k-1-1024x576.jpg 1024w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476010611_5406199c59_k-1-300x169.jpg 300w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476010611_5406199c59_k-1-768x432.jpg 768w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476010611_5406199c59_k-1-1536x864.jpg 1536w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476010611_5406199c59_k-1-310x174.jpg 310w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476010611_5406199c59_k-1-620x349.jpg 620w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476010611_5406199c59_k-1-420x236.jpg 420w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476010611_5406199c59_k-1-840x473.jpg 840w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476010611_5406199c59_k-1-530x298.jpg 530w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476010611_5406199c59_k-1-1060x596.jpg 1060w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476010611_5406199c59_k-1-645x363.jpg 645w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476010611_5406199c59_k-1-1290x726.jpg 1290w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476010611_5406199c59_k-1-373x210.jpg 373w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476010611_5406199c59_k-1-747x420.jpg 747w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/11/52476010611_5406199c59_k-1.jpg 2048w)
Kärt Tomp, TULI
TULImusta korraldaja Turundajate Liit (TULI) on kõiki turundusega tegelevaid professionaale ühendav liit, mille missiooniks on tõsta kohalike ettevõtjate ja terve Eesti ühiskonna teadlikkust turunduse erinevatest aspektidest. Kui TULI korraldatud Kuldmuna keskendub loovusele, siis TULImust on oma südameasjaks võtnud andmed, tulemused ja efektiivsuse.