Uudised
10 parimat tehisintellektil põhinevat graafilise disaini tööriista
Tehisintellekti kasutatakse graafilises disainis loomingulise töövoo lihtsustamiseks. Tehisintellektil põhinevad disainitarkvarad on arvutiprogrammid, mis kasutavad masinõpet, et säästa kasutaja aega, anda inspiratsiooni või teha töö sinu eest lihtsalt ära. Toome artiklis välja kümme tehisintellektil põhinevad graafilise disaini tarkvara, mis aitavad mõne minutiga saavutada professionaalse tulemuse.
Eesti digiriigi edulugu on jõudnud miljoniteni
EASi ja KredExi ühendasutuse e-Eesti esitluskeskus tähistab oma 14. sünnipäeva. Aastate jooksul on esitluskeskust külastanud ligi 5800 delegatsiooni ja Eesti digiriigi eduloost on osa saanud miljonid inimesed üle maailma. Tänu esitluskeskuses loodud kontaktidele arendatakse praegu andmevahetusplatvormi ka Mehhikos.
TULI TASKUHÄÄLING JA INTERVJUU | Rasmus Rask: „Ma ei usu ühte sähvatusse, vaid pidevasse panustamisse.“
Rasmus Rask on Eesti esimese ökojäätise La Muu tegevjuht ning üks asutajatest. Samuti on ta olnud mitmete teiste ettevõtmiste, näiteks Uuskasutuskeskuse, Kiusamisvaba Kooli, Avatud Kooli ja Bringbacki sünni juures. TULI taskuhäälingus tuleb sel korral juttu sotsiaalsete ettevõtete saamislugudest, keskkonnateemadest, La Muust ja paljustki veel! Toome väikese osa taskuhäälingust lugemiseks.
TULIUUS LIIGE | Get Shot Filmsi peaprodutsent Laura Reimann: tööd pole vähemaks jäänud, aga klientide vajadused on muutunud
Vestlusest TULI värske liikme Get Shot Filmsi peaprodutsendi Laura Reimanniga kooruvad muuhulgas välja teemad nagu hea iseloomuga kanad, merehaigus ja maailmakuulus popstaar. Suuresti räägime aga sellest, kuidas välismaale reklaame teha, kuidas käituda kui klient liiga palju nõuab ning milline üldse produtsendi elu on.
TULI TASKUHÄÄLING JA INTERVJUU | Urmas Villmann: „Kalev saab kasvama, aga andis ka hoogu Karl Fazerile.“
TULI taskuhäälingus käis külas Eesti reklaami suurkuju Urmas Villmann. Pikas vestluses puudutati rohkelt põnevaid teemasid – Kuldmunadest Cannes’ini ja pakenditest IT-meesteni. Toome lugemiseks põgusa osa intervjuust.
Üritusturundaja nipid: kuidas Alibist maksimumi võtta
Turundajate Liidu korraldatav Alibi on mõnus viis, et kohtuda sama valdkonna tegijatega, ajada turundusjuttu, mõelda uusi mõtteid ja soojendada suhteid. See on kindlasti meie valdkonna üks ägedamaid üritusi, kus olla pildis ja arutleda huvitavatel teemadel. Üritusgurundaja ja TULI juhatuse liige Katriin Hunt pani kirja mõtteid, mida Alibil osaledes või korraldades meeles hoida.
TULIUUS LIIGE | Cannes’i võidukogemusega No Mittensi tiim: strateegia puudumine on probleem nii Eestis kui ka mujal
Värske reklaamiagentuur ja TULI liige No Mittens kiikab Saksamaa ja Kasahstani poole. Aga muidugi on fookuses ka Eesti turg. Tegevjuht Vladimir Pavlov räägib, kuidas agentuur sündis, kuidas Cannes’i lõvisid võita ning kuidas turundada mitte-eestlastele.
Mida teised veel ei tee ehk 3D-erilahendused turunduses
Coca-Cola, Warner Bros, eBay, Nike, Louis Vuitton ja Netflix on mõned näited brändidest, kes on oma kampaaniates või mujal 3D-printi proovinud. Eesti suurimat 3D-printerit omava 3D MAXi tegevjuht Raiko Kokmann ütleb, et huvi 3D-prindi vastu on tõusujoones, aga kohalikul turundusmaastikul on põnevam aeg kindlasti veel ees. Katsetajaid on täna veel piisavalt vähe ja võimalus eristuvate lahendustega silma jääda seetõttu suurem.
13 põnevat viisi, kuidas agentuurid saavad 2023. aastal tehisintellekte kasutada
Turundus-, reklaami- ja suhtekorraldusagentuurid on tehisintellekti tehnoloogiaid katsetanud juba aastaid. Pärast mitut katse-eksituse perioodi on mõned neist avastanud, kuidas tehisintellekti (AI) enda ettevõttes parimate tulemuste saavutamiseks kasutada. Võimalusi AI-d agentuuritöös kasutada on praktiliselt lõputult – alates vestluspõhisest turundusest kuni tehisintellektil põhinevate tootesoovitusteni.