Uudised

Algas loovusfestival Cannes Lions! Esinevad teiste seas Volodõmõr Zelenskõi, Ryan Reynolds ja Paris Hilton
Täna algas järjekordne loovusfestival Cannes Lions, mis toob kokku valdkonna tipptegijad kõikjalt maailmast. Igal aastal koguneb Vahemere äärsesse linna umbes 15 000 delegaati 90 riigist. Kuulatakse ettekandeid, vahetatakse mõtteid ning jagatakse auhindu ehk lõvisid.

TLÜ reklaamitudengi bakalaureusetöö: Tervise Arengu Instituudi turvaseksi kampaaniate vastuvõtt sihtrühma seas
Uurimistöö eesmärk oli selgitada välja Tervise Arengu Instituudi turvaseksi kampaaniate (2017-2020) vastuvõtuga seotud aspekte 35+ inimeste seas, et tulemuste toel saada sisendit edaspidisteks kampaaniateks ja tõsta nende tulemuslikkust.

INTERVJUU | TULI uus liige Eesti Energia: ei ole võimalik müüa midagi, mille kasust klient aru saa
Mõnda aega tagasi liitus TULI perega Eesti Energia. Energialahendusi pakkuvas rahvusvahelises kontsernis turundust juhtiv Tiivi Püvi andis intervjuu aktuaalsetel teemadel – elektrihindade tõus, Enefit Green, erinevatelt konkurssidelt nopitud auhinnad (sealhulgas Kuldmuna), kommunikatsioon valitsusega ja palju muudki!

TLÜ reklaamitudengi bakalaureusetöö: Instagrami mõjuliidrid ja sotsiaalmeedias reklaami avalikustaja juhend
22.09.2020 koostati juhend sotsiaalmeedias reklaami avalikustajale. Sellest sündis ka antud bakalaureusetöö, mille eesmärk oli teada saada, kas ja mis ulatuses on Eesti mikro-mõjuliidrid, kes tegutsevad peamiselt sotsiaalmeediaplatvormil Instagram, teadlikud juhendist ja kuidas hinnatakse selle rakenduslikkust, otstarbekust ja kasutajasõbralikkust.

Kliinikumi uue lastehaigla kunstiteoste ideekonkursi võitis „Tireli-tareli-tiit“
Tartu Ülikooli Kliinikumi Maarjamõisa III ehitusjärgu kunstiteoste ideekonkursi võitis disainistuudio Unt / Tammik koos illustraator Marju Tammikuga, kelle ideekavandi järgi tekib uude lastehaigla seintele võlumaailm, mille uksed avavad võlusõnad „Tireli-tareli-tiit, seiklus algab siit“.

INTERVJUU | Helesinise laguuniga endine vangla sai turismiatraktsiooniks avalikkuse nõudmisel
RUMMU Quarry I Prisoni sihtkoha arendamise juhi Mariane Barrieri sõnul on Rummu külastajad ise kõige paremad koha turundajad. Meistriklassi raames valminud prototüübi elluviimisel saab Rummu nutika veebirakenduse, mis annab paiga külastamisele aga täiesti uue mõõtme.

TLÜ reklaamitudengi bakalaureusetöö: vaktsineerimiskampaaniate vastuvõtt noorte seas
Tallinna Ülikooli reklaami ja suhtekorralduse eriala bakalaureusetööd on selleks kevadeks kaitstud. Jagame teiega silmapaistvamate lõputööde lühikokkuvõtteid.

Vaata, millised vaimsele tervisele suunatud kampaaniad noppisid Kuldmunalt auhindu
Tänavusel Kuldmuna konkursil võidutseid tööd erinevates teemavaldkondades, sealhulgas tervise kategoorias. Võtame kokku vaimse tervise kampaaniad, mis noppisid tänavuselt loovfestivalilt auhindu.

Case study: siga lendab endiselt
Seda ei juhtu just väga tihti, et mõni reklaamilahendus meeldib kohe algusest peale nii klientidele, tarbijatele kui ka kriitikutele. Artikli autorit Heiki Urbalat ajendas kirjutama märkamine, et Facebooki gruppides „Meedia- ja reklaamipärleid meilt ja mujalt“ ning „Eesti copywriterid“ analüüsiti TAEVAS Ogilvy AD Piia Põldmaa loodud klassikaliste limonaadide välimeediareklaame.

Armastatuim toidubränd Kalev saab kestlikumad pakendid ja uue välimuse
Kantar Emori hiljutise brändieelistuse uuringu põhjal taaskord eestimaalaste lemmiktoidubrändiks troonitud Kalev on läbimas uuendusprotsessi, millega astutakse pakendeid uuendades järjekordne samm kestlikuma tootmise suunas.