Uudised

Burger King pani McDonaldsi restoranid Whopper burgerit promoma ja võitis Cannes Lionsil Titanium Grand prix
Cannes Lionsi kampaaniate kategooria
võitis Burger King, kes kasutas ära oma konkurendi suurimat eelist ehk tihedat restoranide
võrgustikku – nimelt sai ainult McDonaldsi restoranide lähikonnas Burger Kingi äpi
kaudu tellida omale 1 sendi eest Whopper burgeri. Kätte sai burgeri muidugi
Burger Kingist. Kampaania eesmärgiks polnud mitte burgerite müümine ega ka mitte inimeste oma restorani meelitamine (kuigi äpp muutis lähima Burger
Kingi asukoha leidmise ülilihtsaks), vaid Burger Kingi äpi allalaadimise
ergutamine, sest mobiili kaudu toidu tellimine kasvab praegu maailmas plahvatuslikult. Burger
King tundis, et hakkab sellest rongist maha jääma ja vajas hulljulget hüpet,
et tähelepanu saada.

Cannes Lions 2019 Film Grand prix: The New York Timesi kampaania “The Truth Is Worth It”
Loovusfestivali Cannes Lions filmikategooria võitis 30-sekundiliste filmide seeria, mis heidab valgust ajakirjanikutöö telgitagustesse ja näitab, millist vaeva peab tõe päevavalgele toomise nimel nägema. Sest tõde ei tule ennast ise pakkuma. Agentuur: Droga5 New York.

Cannes Lions 2019 parimad muusikavideod on “This Is America” ja “Bluesman”
Meelelahutusvaldkond mõjutab ja loob kultuuri. Loovusfestivalil Cannes Lions hinnatakse kõrgelt töid, mis jutustavad lugusid nii, et publik naerab, nutab ja hoolib, otsib ja jagab neid. Entertainment Lions for Music kategoorias anti eile toimunud auhinnagalal välja lausa Grand prix’d.

Videopäevik: eestlased Cannes Lionsil (osa II)
Rauno Kutti (Creative Union), Urmas Villmann (Kontuur Leo Burnett) ja Melissa Tuuling (Taevas Ogilvy) teevad kokkuvõtte maailma suurima loovusfestivali Cannes Lions teisest päevast, 18. juunist 2019. Põhiteemaks brand purpose ehk see, et ajaga kaasas käival brändil on kõrgem missioon. Kommenteerib ka Cannes’i Eesti esindaja Marika Jahilo.

Nike’ “Dream Crazy” võitis Cannes Lions 2019 Outdoor Grand prix
USA ühiskonnas furoori tekitanud ja mõned ärritunud tarbijad
isegi Nike’ tosse põletama ajanud välimeedia kampaania “Dream
Crazy” võitis esmaspäeval loovusfestivalil Cannes Lions välimeedia
kategoorias peaauhinna. Kampaania agentuuriks on Wieden+Kennedy Portland.

Cannes Lions 2019 disainikategooria võitis projekt, mis lahendab loovinimeste piiratud füüsilise võimekusega seotud probleeme
Eile õhtul jagati loovusfestivalil Cannes Lions lõvisid
disainikategooria võitjatele. Peaauhinna ehk Grand prix võitis Google’i projekt
“Creatability”, mis võimaldab näiteks kurdil heliloojal muusikat
näha.