Uudised
INTERVJUU | Anoorupa Bose muutis seadust, päästis lapsi ja võitis Eestile ajaloolise lõvi. Nüüd ootab ees vallutusretk Indiasse!
2022. aasta võidupüha jääb alatiseks kuldsete tähtedega Eesti reklaamiajalukku – Optimisti kampaania #14poleokei võitis maailma suurimalt loovfestivalilt Cannes Lions pronkslõvi. See on vaba Eesti turunduse esimene nii kõrge tunnustus. Seda põnevam, et kampaania idee autor ja võtmeisik tuleb tegelikult Indiast! Istume Optimisti loovjuhi Anoorupa Bosega võidujärgsel päeval maha Cannes’i festivalihoone rannaterrassil, jututeemadeks nii minevik kui ka tulevik.
Algas loovusfestival Cannes Lions! Esinevad teiste seas Volodõmõr Zelenskõi, Ryan Reynolds ja Paris Hilton
Täna algas järjekordne loovusfestival Cannes Lions, mis toob kokku valdkonna tipptegijad kõikjalt maailmast. Igal aastal koguneb Vahemere äärsesse linna umbes 15 000 delegaati 90 riigist. Kuulatakse ettekandeid, vahetatakse mõtteid ning jagatakse auhindu ehk lõvisid.
Cannes Lions festival valis partneriks Eesti idufirma
Votemo alustas koostööd Londoni börsiettevõttega Ascential, mis on Suurbritannia meediakorporatsioon, kes sel aastal jättis kõrvale kõik laiemalt tuntud publiku kaasamise platvormid ning valis interaktiivsuse partneriks Eesti startup’i Votemo. Esimeseks kööstööprojektiks sai maailmakuulsa loovusfestivali Cannes Lions Live Virtual Experience interaktiivne erilahendus.
Cannes Lions 2021 kokkuvõte
Seda, et piirangud võimendavad loovust, on öelnud mitte ainult käesoleva aasta Cannes Lions filmižürii esimees, Adam & Eve Chief Creative Officer Richard Brim*, vaid ka Urmas Villmann aastaid tagasi ühel toredal reklaamikonkursi lõunal ja küllap ei ole siinse lugeja seas kedagi, kes selle väitega ei nõustuks.
Blogi: Kuidas Maria ja Daniil Cannes Lionsi noortevõistlusel Eestit esindamas käisid
Eestit
esindasid Young Lions Design võistlusel sel aastal Taeva Pesamuna konkursi
võitjad Daniil Golubev ja Maria Rahamägi. Maria ja Daniili seiklustest
Cannes’is ja võistlusest endast saab lähemalt lugeda nende blogist.
Burger King pani McDonaldsi restoranid Whopper burgerit promoma ja võitis Cannes Lionsil Titanium Grand prix
Cannes Lionsi kampaaniate kategooria
võitis Burger King, kes kasutas ära oma konkurendi suurimat eelist ehk tihedat restoranide
võrgustikku – nimelt sai ainult McDonaldsi restoranide lähikonnas Burger Kingi äpi
kaudu tellida omale 1 sendi eest Whopper burgeri. Kätte sai burgeri muidugi
Burger Kingist. Kampaania eesmärgiks polnud mitte burgerite müümine ega ka mitte inimeste oma restorani meelitamine (kuigi äpp muutis lähima Burger
Kingi asukoha leidmise ülilihtsaks), vaid Burger Kingi äpi allalaadimise
ergutamine, sest mobiili kaudu toidu tellimine kasvab praegu maailmas plahvatuslikult. Burger
King tundis, et hakkab sellest rongist maha jääma ja vajas hulljulget hüpet,
et tähelepanu saada.