Uudised

CANNES’I TRENDID | Vaata, kuidas kaasata kampaaniatesse erinevaid kogukondi
Viieosalise sarja viimases artiklis toome välja viienda trendi, mis peaks kõnetama igaüht, sest räägib kõikide inimeste kaasamisest. Cannes Lionsi võitjate seas oli näha, et paljud organisatsioonid on muutmas maailma kaasavamaks ning ligipääsetavamaks.

CANNES’I TRENDID | Tutvu töödega, kus tehnoloogia toetab loomingulisi lahendusi
Tehnoloogial on väga oluline roll loominguliste kontseptsioonide teostusel – Cannes’i festivali raportis väljatoodud neljas trend on “Tech In Service to The Idea”.
Žürii tõi paljude tööde puhul välja, kuidas tehnoloogia muutis kogemuse märgatavalt paremaks ja toetas loomingulisi ideid. Võtame näiteks tehnoloogia, mis võimaldas McEnroe vs McEnroe puhul tennisist John McEnroe’l iseenda avatari vastu tennist mängida.

CANNES’I TRENDID | Vaata südametunnistusega tehtud meisterlikke töid
Cannes’i loovfestivali raportis väljatoodud kolmas trend on “Craft With A Conscience”, mis keskendub südametunnistusega tehtud loomingule ja meisterlikkusele.
Jõuline loominguline väljendus tõmbab tähelepanu ja toob tulemusi. Noakuriteod, tüdrukute enesehinnang, sõnavabadus, loomkatsed – nendel teemadel on räägitud aastakümneid, kuid uued meisterlikud tehnikad, mida selle aasta võidutööd kasutasid, kaasasid edukalt publiku ja panid asjad liikuma.

CANNES’I TRENDID | Näited, kuidas kasutada loovust maailmaprobleemide lahendamiseks
Teises Cannes’i loovusfestivali peamistele tähelepanekutele keskenduva minisarja artiklis võtame fookusesse “Scalable Solutions”.
Selle aasta tugevaimate tööde ühisnimetajaks oli suur mõju. Žürii imetles töid, mis ei pakkunud probleemile ainult lahendust, vaid astusid sammu kaugemale. Näiteks ei jätnud lahenduse võtit enda kätte, vaid tegid selle kõigile kättesaadavaks.

President Kersti Kaljulaid andis Optimistile üle Cannes Lions pronkslõvi
Täna, 7. novembril andis president Kersti Kaljulaid üle Eesti esimese Cannes Lions auhinna kampaania #14poleokei eest. Kampaania initsiatiivil muudetud seadus jõustus 1. novembril.

B2B turundus muutub järjest loomingulisemaks. Kuiv korporatiivne keel tuleb unustada
Kui inimesed mõtlevad B2B ehk ärilt ärile turundusele, siis tavaliselt ei karga esimesena pähe sõna “loominguline”. Kuid see on muutumas. B2B turunduses on kreatiivsus järjest olulisem. Seda tõestab seegi, et tänavu jõudis B2B kategooria esmakordselt Cannes Lionsi loovuskonkursile.

Netflixi boss ei karda reklaami näitamist: Z-põlvkond on sellele palju vastuvõtlikum
Netflixi juht Ted Sarandos saabus tänavusele Cannes Lionsi festivalile aukülalisena. Kõigepealt rääkis ta suurel laval Netflixi minevikust, olevikust ja tulevikust, hiljem nimetati Sarandos õhtusel galal aasta meelelahutusisikuks (Entertainment Person of the Year).

Cannes Lions | Suur ülevaade: maailma parimad reklaamfilmid
Heidame pilgu peale maailma kõige säravamatele reklaamfilmidele. Järgnevad kaks tööd, mis võitsid loovfestivalil Cannes Lions 2022 filmi kategoorias peaauhinna ehk Grand Prix’. Lisaks toome välja ka kaheksa kulla võitnud tööd. Head nautimist!

Villmanniga Cannes’is – pikk vestlus, mida saatis sõja vari
Loovfestival Cannes Lions võtab esimese hooga silme eest kirjuks, sest kõike on lihtsalt nii palju. 15 000 loovinimest sõidavad kogu planeedi pealt kokku ja paljud neist püüavad igal moel silma paista. Kohal on kõik suuremad agentuurid ja brändid. Et kogu selles infomüras kuidagi paremini orienteeruda, pöördub TULI Urmas Villmanni poole, kellest saab omamoodi meie komandeeringu giid.