Uudised
Sügisel toimuva tulevikku vaatava turunduspäeva “Impact Marketing Meetup” üks peaesinejaid on Google’i Balti riikide juht Vytautas Kubilius
Sügisel toimub esmakordselt turundusteemaline inspiratsiooni- ja arutelupäev “Impact Marketing Meetup”, mille eesmärk on kohalik turundusvaldkond uutele arengutele raputada. Turundusagentuuri IMPACT 80/20 korraldatav ingliskeelne “Impact Marketing Meetup” kasvas välja kolm aastat väldanud digiturunduskonverentsist “Digital Minds”. Arutelupäev leiab aset Tallinnas, 26. septembril, esinejate seas on nii kodu- kui välismaiseid tipptegijaid.
Kommunikatsioonitegu 2018 võitsid Postkastitalgud, Maailmakoristuspäev ja 100 000 geenidoonori kampaania
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit kuulutas välja 19. korda toimunud Kommunikatsioonitegu konkursi võitjad. Viimase aasta parim erasektori kommunikatsiooniprojekt oli Omniva Postkastitalgud, kolmanda sektori parim oli Maailmakoristuspäev ning avaliku sektori projektiks oli 100 000 geenidoonori kampaania. Lisaks anti välja kaks eriauhinda: juubeliaasta kommunikatsiooniprojekt oli Tallink Grupi kingitus Eesti Vabariigi 100. sünnipäevaks ning aasta innustaja oli EV100 korraldustoimkond projektiga „Sajaga edasi, Eesti!“.
Milliseid sõnumeid ootab tööandjalt Z-põlvkond?
Kuldmuna
konverentsil esinenud Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert Heidi Reinson
tõi välja, et Z-generatsioon tahab olla maailmaparandaja. Mida tähendab see
tööandjate jaoks? Sellest kirjutab tööandja turundus- ja värbamisagentuuri
Brandem videoturundaja Andreas Unt.
Loovusfestivalil Kuldmuna kandideerib rekordarv võistlustöid
Juba 15. märtsil toimuval Kuldmuna galal saavad tunnustatud kõige vingemad turunduskommunikatsiooni teod ja turundusvaldkonna tegijad. Kui mullu laekus konkursile 711 võistlustööd, siis tänavu selgitab žürii parimad välja koguni 853 töö hulgast.