Uudised
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/04/placeholder-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/04/placeholder-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/04/placeholder-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/04/placeholder-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/04/placeholder-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/04/placeholder-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/04/placeholder-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/04/placeholder-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/04/placeholder-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/04/placeholder-1540x880.jpg 1540w)
Reklaamiagentuuri Age McCann strateegiajuht Tõnu Kõva räägib, et agentuurid peavad muutuma ja ajaga kaasas käima
Tõnu Kõva sõnul on mitu mainitud trendi suuremal või vähemal määral ilmnenud ja paljud kliendid on teatud turundusfunktsioone hakanud ise täitma. Eelkõige on Kõva teada võetud palgale disainereid ning sotsiaalmeediaspetsialiste. “Samas on ka vastupidine trend – kliendid loobuvad majasisestest spetsialistidest.
Turundusagentuuridel jääb tööd vähemaks
Harvard Business Review uuringust selgub, et 37% USA ettevõtetest ei kasuta turundusagentuuride teenuseid, eelmisel aastal oli sama number 13%. Ka Eestis on sarnast trendi märgata.Loe lähemalt