TULI taskuhääling. Kerttu Talvik: turundus peab muutuma veelgi personaalsemaks
Httpool Eesti juht Kerttu Talvik rääkis digiturunduse trendidest, sobivatest kanalitest nii B2B kui ka B2C turundajatele kui ka strateegilisest ja taktikalisest konsultatsioonist, mida Httpool oma klientidele priilt pakub.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/kerttu-talvik-1-960x480.jpg 960w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/kerttu-talvik-1-480x240.jpg 480w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/kerttu-talvik-1-1920x960.jpg 1920w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/kerttu-talvik-1-760x380.jpg 760w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2021/03/kerttu-talvik-1-1520x760.jpg 1520w)
Muu hulgas jagas Kerttu infot, kas Facebooki kasutajaskond on tõesti vananemas, milline on tõhusaim äri kasvataja sotsiaalmeedia kanalites ja millistel veebilehtedel võiksid turundajad värsketel uuringutel ja trendidel silma peal hoida.
Kerttu Talvik soovitab:
Tulist kuulamist!
Saadet juhtis Taivi Koitla
Salvestus toimus 30.03.2021