Uudised
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/chris1-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/chris1-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/chris1-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/chris1-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/chris1-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/chris1-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/chris1-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/chris1-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/chris1-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/chris1-1540x880.jpg 1540w)
Chris Robbins: on palju juttu, kuid vähe tegusid
Pikaaegse rahvusvahelise kogemusega Tele2 tegevdirektor Chris Robbins usub, et kuigi Eesti näib telekomisektoris innovatiivsuselt esikohal, siis reaalseid tegusid selle tõestamiseks jääb veel väheks. Samuti jääb tema hinnangul nii sektoris kui ka Eestis laiemalt puudu kliendikesksest lähenemisest.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/CL_720x300-700x300.jpg)
15. ja 16. oktoobril näidatakse neljas Eesti kinos maailma parimaid reklaame
15. ja 16. oktoobril näidatakse neljas Eesti linnas – Tallinnas, Tartus, Pärnus ja Kuressaares – rahvusvaheliselt auhinnatud reklaame „Cannes Lionsi 2018. aasta parimad reklaamfilmid“ eriprogrammi raames. Apollo Kino kinolinale jõuavad reklaamimaailma Oscariga tunnustatud klipid, mis on suurepäraselt teostatud ja pakuvad nauditavat elamust igale kinokülastajale.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/initiative20logo-700x400.png 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/initiative20logo-336x192.png 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/initiative20logo-672x384.png 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/initiative20logo-483x276.png 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/initiative20logo-966x552.png 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/initiative20logo-1400x800.png 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/initiative20logo-910x520.png 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/initiative20logo-350x200.png 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/initiative20logo-770x440.png 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/initiative20logo-1540x880.png 1540w)
ETKALiga liitus esimene meediaagentuur
Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liiduga (ETKAL) liitus Initiative, kes on ühtlasi esimene meediaagentuur liidus. “Kuna ETKALi ambitsioonid on sümpaatsed ja nägemus Eesti turundusmaastiku arendamisest kattub meie omaga, otsustasime sellesse ka endi panuse anda. Initiative on edumeelne ja oma mõttelaadilt vähem-juttu-pikem-samm-tüüpi-ettevõte, mistõttu on ETKAL aktiivse ja reaalselt toimiva kooslusena meile vägagi sobiv väljund,” märkis Initiative’i tegevjuht Indrek Soom.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/Turundajate20Liidu20uuring-700x400.png 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/Turundajate20Liidu20uuring-336x192.png 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/Turundajate20Liidu20uuring-672x384.png 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/Turundajate20Liidu20uuring-483x276.png 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/Turundajate20Liidu20uuring-966x550.png 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/Turundajate20Liidu20uuring-910x520.png 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/Turundajate20Liidu20uuring-350x200.png 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/Turundajate20Liidu20uuring-770x440.png 770w)
Värske uuring näitab, et agentuuride kvaliteet on teinud järsu hüppe ülespoole
Äsja valminud uuring “Turundusagentuuride maine & klientide rahulolu 2018” annab vastuse küsimustele, kes on valdkonnas kõige tähelepanuväärsemad tegijad ja mille poolest maineliidrid silma paistavad. Samuti paljastab uuring, mille alusel turundajad endale agentuure valivad.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/turundajateliit_logo_vert-1-700x400.png 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/turundajateliit_logo_vert-1-336x192.png 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/turundajateliit_logo_vert-1-672x384.png 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/turundajateliit_logo_vert-1-483x276.png 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/turundajateliit_logo_vert-1-966x552.png 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/turundajateliit_logo_vert-1-910x520.png 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/turundajateliit_logo_vert-1-350x200.png 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/turundajateliit_logo_vert-1-770x440.png 770w)
ETKAList sai uue lähenemisega Turundajate Liit
Eesti mainekamaid turundusagentuure koondav Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liit (ETKAL) kannab nüüdsest nime Turundajate Liit (TULI). Uue nimega kaasneb uus lähenemine, millele vastavalt saavad edaspidi liikmeteks ka valdkonna tegijad väljaspool agentuure.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/8R25lT4N_400x400.jpg 400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/8R25lT4N_400x400-300x300.jpg 300w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/8R25lT4N_400x400-150x150.jpg 150w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/8R25lT4N_400x400-100x100.jpg 100w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/8R25lT4N_400x400-200x200.jpg 200w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2018/11/8R25lT4N_400x400-210x210.jpg 210w)
Toby Brown: bränd, näita ennast!
Turundusagentuuri Eatbigfish (UK) strateegiadirektor Toby Brown soovib, et brändidel oleks rohkem julgust silma paista ja muutusi ellu viia. Challenger thinking mõtteviisi järgijana usub ta, et edu saadab just neid brände, kes julgevad ujuda vastuvoolu.Challenger thinking ehk väljakutseid esitav mõtteviis on miski, mida Toby Brown jagab nii oma kolleegidega agentuuris Eatbigfish kui ka klientidega, kes tulevad otsima teistsuguseid, kohati lausa mässumeelseid lahendusi. Juba sel kuul konverentsi “Making Sense” esinejana Tallinnasse saabuv Brown selgitab, mis on selle kõige taga.