13.04.2021

Ainult TULI liikmele: WFA Global Marketer Week 20.–22. aprill 2021

WFA – World Federation of Advertisers – koondab globaalseid brände nagu Adidas, Coca-Cola, IKEA, RedBull, Tesco, Vodafone jt ning pakub TULI liikmetele võimalusi teadmiste ammutamiseks.

WFA liidab maailma suurimaid kaubamärke ja riiklikke reklaamiühendusi, koondades kohalikul tasandil kümneid tuhandeid brände. See moodustab ülemaailmse võrgustiku, mis pakub ainulaadset teadmiste- ja inspiratsiooniallikat. WFA peamine eesmärk on arendada turundust ja esindada turundajate ühiseid huve, fookuses on efektiivne ja jätkusuutlik turunduskommunikatsoon. WFA koondab turundajaid üle maailma, kelle käive on kokku umbes 900 miljardit USA dollarit aastas. TULI (Turundajate Liit) on WFA liige alates 2020. aasta veebruarist.

WFA Global Marketer Weeki näol on tegemist on-line konverentsiga, mis annab inspiratsiooni ja mõtteainet turundajale, kes soovib osaleda maailma pandeemiajärgses ülesehitamises. Üritus toimub 20.–22. aprillini videosilla vahendusel. Kõigile TULI liikmetele on konverentsil osalemine tasuta.

Tutvu esinejate ja programmiga: WFA Global Marketer Week 2021

… ning registreeri end SIIN!

Vaata ka: wfanet.org

TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 92 ettevõtet.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt