Uudised
Kuldmuna järelpeol esinevad Gram-Of-Fun, Küttebänd ja Rick Feds
Aasta suurim loovsündmus Kuldmuna tähistab 15. märtsil turundusauhindade jagamist avaliku järelpeoga, kus astuvad üles kohalikud kollektiivid Gram-Of-Fun ja Küttebänd ning Rick Feds Lätist. Plaadimasinate taga saadavad kuldse õhtu varahommikusse DJ-d PhilGood, Jaan Jaago ja Muudu.
Pesamuna 2018: Kõige jaburamad ideed ongi kõige lahedamad
Kuldmuna 2019. aasta noortekonkursi Taeva Pesamuna ülesandeks on kutsuda üles inimesi suhtuma negatiivsete kommentaaride kirjutajatesse empaatiaga ja muuta seeläbi nende käitumist. Aasta varem tuli noortel luua aga kampaania, mis toetaks narkomaania kahjude vähendamisele suunatud keskuse avamist. Selle väljakutse võtsid toona vastu ka Havasi loovkirjutaja Tiit Liblik ja VAASi animaator/disainer Jaan Sinka, kelle loovlahendus pälvis võidu ja mis veelgi olulisem, süstis usku oma võimetesse.
Sisuturundusega pihta hakkamine on nagu koera võtmine
„Sisuturundusega pihta hakkamine, see on nagu koera võtmine – arvesta, et järgmised 15 aastat pead temaga igapäevaselt tegelema. Ei ole nii, et võtan, korra tegelen ja valmis. Kui avad uue kanali, pead igapäevaselt postitama, sisu looma ja oma kanaliga tegelema,“ arutleb
Best Marketing Internationali asutaja Hando Sinisalu.
Taeva Pesamuna lähteülesanne: Digiräuskajat parandab ainult hea sõna
Meie igapäevases digikeskkonnas, portaalides ja
sotsiaalmeedias on gigabaitide viisi negatiivsust. Edukaid, (vähemalt
väliselt) enesekindlaid ja andekaid inimesi saadab tihti kadedus, mis
kanaliseerub ultrasolvavates kirjaridades. See ei peaks nii olema. Meie kõigi,
aga eriti noorte võimuses on seda muuta. Kuid mitte kurjale kurjaga vastates.
Velveti investeering noortesse: Vähem vaimset prügi
Tänavune Kuldmuna on pühendatud noortele, mistõttu väärivad suuremat tähelepanu ka kõik need, kes eriti hoolsalt seisavad järelkasvu arengu eest. Disainiagentuur Velvet tõdeb, et kuigi noorte järjepidev juhendamine võib agentuurile maksma minna koguni kümneid tuhandeid eurosid, toob see kokkuvõttes siiski kasu.
Hiina kõrval tundub Lääne brändide kliendikogemus vilets ja aegunud
Hiina brändide kliendikogemus on ülimugav ja “hõõrdevaba” ning inimesed saavad kõik oma asjad aetud WeChati või Alibaba keskkonnas. Samuti ei ole Hiina brändid ainult toote- või teenusepakkujad, vaid partnerid, kes aitavad tarbijaid igapäevaelus. Mida on Eesti turundajatel nende kogemusest õppida?