Uudised
ERR reklaamib esimest korda oma tähtsamaid väljundeid ühtse tervikuna
Esimest korda reklaamib ERR oma uudistetoimetuse tähtsamaid
väljundeid ühtse tervikuna, kanaliteüleselt. Kolm lihtsat 20-sekundilist
reklaami räägivad samas võtmes uudisteportaalist err.ee, ETV Aktuaalsest
Kaamerast ja Vikerraadio Päevakajast. ERRi telekampaania “Kvaliteetaeg” autor
on loovagentuur Salama.
Kampaania, mille puhul ei pidanud lugusid välja mõtlema: „Hakkame liikuma!“
Rein Pärn saab tänavu 79-aastaseks, aga eelmisel aastal jooksis ta 100
maratoni. Ujuja Matz Topkin sündis ilma käteta ja ühe terve jalaga, ent alustas rahvusvahelist
sportlasekarjääri ja võitis eelmisel aastal EMil 50m seliliujumises hõbemedali.
Ajakirjanik Jakob Rosin sündis pimedana, ent hiljuti käis ta seltskonnaga
Amazonase vihmametsades matkamas. Haigekassa uut kampaaniat “Hakkame liikuma!”
tutvustab Optimist Creative’i loovjuht Oliver Lomp, kes peab seda projekti oma seni tähtsaimaks tööks. Ühtlasi on see Oliveri lõputöö Optimistis, sest sel
nädalal lahkub ta agentuurist, et hakata elama vabakutselise loovinimese elu.
Creative Unioni uueks juhatuse esimeheks sai Rauno Kutti
Alanud kuul sai turunduskommunikatsiooni ettevõtteid ühendava Creative Union ASi juhatuse esimeheks Rauno Kutti, kes juhtis siiani samasse gruppi kuuluvat digitaalagentuuri Vurr Digital. Uue rolliga andis Kutti Vurri juhtimise üle senistele meeskonnaliikmetele Madis Treile ja Lonny Tõnovile.
Selgusid Lürzer’s Grand Slam 2019 reklaamikonkursi võitjad
Lürzer’s Grand Slam on maailmakuulsa reklaamiajakirja Lürzer’s
Archive poolt ellu kutsutud konkurss, mis erineb teistest omataolistest selle
poolest, et 60% osalustasudest laekuvast rahast jagatakse võitjate vahel ära.
Ei mingeid kuldseid kujukesi, punast vaipa ega ilutulestikku nagu Cannes
Lionsil, vaid hard cash. Küll aga oli parimateks tunnistatud tööde seas palju
kattuvusi Cannes’is tänavu lõvisid võitnud töödega.
Taeva Pesamuna 2019 võitjad hakkavad võitlema digiräuskamise vastu
Kuidas vastata absurdsele negatiivsusele? Kuldmunal Taeva Pesamuna konkursi võitnud Daniil Golubev ja Maria Rahamägi lõid vastukaaluks negatiivsetele kommentaaridele
lihtsa ja kiire viisi, kuidas väljendada internetis erimeelsust ja kutsuda
inimesi üles tuliseks kiskuvaid arutelusid rahumeelselt lõpetama.
Identity võitis UNESCO rahvusvahelise konkursi
UNESCO korraldas hiljuti rahvusvahelise, suunatud ja
ühevoorulise konkursi Marine Spatial Planning Global logo ja CVI
väljatöötamiseks vajaliku partneri leidmiseks. Konkursi võitis Eesti
brändinguagentuur Identity. Lähemalt räägib Identity loovjuht Ionel Lehari.
Aasta üritusturundusagentuur Orangetime Event: Projektijuhid on meil staarmängijad
Kuldmuna 2019 üks kahest Grand prix’st läks jaanuaris Tallinnas
toimunud Coca-Cola Euroopa regiooni aasta tippkohtumise korraldamise eest
üritusturundusagentuuridele Orangetime Event ja Vool Events, kes tegid sellega
Eestis ajalugu nii ürituse mahu, taseme kui keerukuse poolest. See oli esimene
kord, kui Kuldmuna Grand prix võitis üritusturundusagentuur. Ühtlasi võitis Orangetime ka aasta üritusturundusagentuuri tiitli.
Turundajate Liit käis
Orangetime’il nende Telliskivis asuvas oranžis majas külas ja vestles loovjuhi Jorven
Viiliku, projektijuhi Enel
Teinemaa ning partneri Maicken-Ninel Lokotariga.