02.09.2020

Mängustatud digiturunduskampaaniate platvorm Adact kaasas veerand miljonit eurot

Idufirma Adact tuli turule kevadel, mil turunduseelarved olid kärbitud, aga suutis vaatamata kõigele eriolukorra ajal oma kuukäibe 3000 euro suuruseks kasvatada. Eesti äriinglite võrgustiku EstBAN investorid valisid tänavusel ettevõtluskonverentsil Latitude59 Adacti parimaks varase staadiumi idufirmaks ja ettevõttesse investeeritakse koos kaasinvestoritega 250 000 eurot, mille toel laienetakse välisriikidesse.

Latitude59 laval: Andreas Unt ja Kalev Kärpuk Adactist ning Alexandra Balkova Startup Wise Guysist

„See oli meie jaoks uhke hetk ja märk, et oleme suunanud energia õigesse kohta. Jõudsime poole aastaga turundajate jaoks vajaliku tooteni, mis näitab, et mõistame sihtturgu. Investeering annab võimaluse jätkata turundusinimeste jaoks vajaliku toote arendamist kiiremas tempos,” lausus Adacti asutaja ja tegevjuht Kalev Kärpuk.

Adacti arendamisega alustati pool aastat tagasi. Sündis platvorm, millega on võimalik luua mängustatud digiturunduskampaania ilma koodi kirjutamata. Senised tulemused on näidanud, et Adacti kampaaniad kaasavad inimesi keskmiselt 6 minutiks, ligi 96% alustajatest mängib lõpuni ja 2 nädalaga suudeti ühele kliendile koguda 9072 e-maili.

Tänaseks on tehtud koostööd selliste brändidega nagu Saku Õlletehas, Mamma, Pioneer DJ ja Betsafe. Samuti teeb platvorm koostööd loov- ja meediaagentuuridega, teiste seas näiteks Initiative, La Ecwador, Mediabrands Digital, Division ja NOH Productions. Peamise sihtgrupina nähaksegi turundusagentuure, kes haldavad paljusid kliente.

Kaasasutaja Andreas Unt liitus ettevõtmisega turundusjuhina aprillis, et hakata eriolukorras Eesti brändidele uut teenust müüma.

„Kuigi investorid olid toonud meie äri ohuna välja, et turunduseelarveid kärbitakse esimestena, siis praktika näitas hoopis, et suur osa offline meediaeelarvetest tõsteti online’i. Suurenes digikonkurents ja turundajad otsisid võimalusi, kuidas kuluefektiivselt tarbijale silma jääda ja konkurentidest eristuda,” rääkis Unt.

Saadud 250 000 eurot investeerib Adact tootearendusse ja laienemisesse. “Meie eesmärk on liikuda välisriikidesse ja töötada välja toimiv kliendihankimise mudel. Õnneks ei ole probleem müüa Adacti samal ajal maailma eri osadesse – huvi on tuntud nii lähiriikidest kui ka näiteks Saudi-Araabiast,” lisas Unt.

Adactis töötab hetkel 5 inimest ja praegu otsitakse lisainimest turundustiimi.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt