02.09.2020

Ülevaade 2019. aasta parimatest JCDecaux välimeedia erilahendustest

Välimeediafirma JCDecaux on pannud kokku inspireeriva ülevaate 2019. aastal tehtud parimatest välimeedia erilahendustest, kust leiad näiteid nii Eestist kui välismaalt.

Elisa "Reetur" hologramm

Välimeedia erilahendus annab võimaluse tuua tänavale erinevaid out-of-the-box loovideid, mis aitavad möödujat üllatada ning kaasata, luues meeldejääva kontakti. Üllatusmoment ning äratundmine tekitavad tarbijas positiivseid emotsioone, mis kanduvad edasi sinu brändile. Hästi tehtud erilahendus püüab pilku ja annab võimaluse mõjutada inimest tänaval tavapärasest rohkem.

2019. aastal aitas JCDecaux oma partneritel Eestis viia ellu 53 erilahendust. Nende hulgast leiab nii bränditud bussiootepaviljone kui ka tehniliselt keerukamaid erilahendusi puutetundlike ekraanide ja hologrammidega.

Need kõik on kokku kogutud eelmist aastat kokkuvõtvasse pdf faili, mille saad alla laadida JCDecaux kodulehelt.

Lisaks kodumaistele erilahendustele saad failist ülevaate parimatest rahvusvahelistest näidetest. Näiteks leiad sealt JCDecaux grupi üleselt “Innovate of the month” tiitliga pärjatud parimad erilahendused. Kuu parima välimeedia erilahenduse tiitel õnnestus JCDecaux’l Elisa Reeturi hologramm-kampaaniaga mullu esmakordselt ka Eestisse tuua.

Silja Oja, TULI


JCDecaux Eesti on Turundajate Liidu (TULI) liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 81 ettevõtet.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt