27.08.2020

Selgusid Balticbest 2020 võitjad

Esimest korda Balticbesti ajaloos kommenteeris ja hindas žürii shortlistis olevaid töid online-otseülekande vahendusel. Kokku anti konkursil välja 37 auhinda, neist 13 kulda.

Kaader Balticbestil kulla võitnud rinnavähi ennetuskampaaniast "Enjoy your breasts!"

Turundus- ja loovusfestivali Balticbest 2020 võitjad kuulutati välja 26. augustil online-otseülekande vahendusel. Tööde esitajad said otseülekande ajal kuulata ja vaadata, kuidas žürii nii nende endi kui ka konkurentide töid kommenteeris ja hindas.

Valik tänavu Balticbestil auhinnatud töödest:

Corporate & Public Service PR kuld
TV advertising kuld
Kampaania: America the beautiful
Klient: Citi group
Agentuur: Publicis Riga

Corporate & Public Service PR hõbe
Kampaania: You can do it in the back
Klient: Road Traffic Safety Directorate
Agentuur: McCANN Riga

Online advertising kuld
Kampaania: Enjoy your breasts!
Klient: Pink train foundation
Agentuur: NORD DDB RIGA

Innovative marketing hõbe
Kampaania: #AutopilotWhopper
Klient: Burger King USA
Agentuur: Publicis Riga

Integrated kuld
Kampaania: Wherever
Klient: Go Vilnius
Agentuur: Bechtle & Milzarajs

Package design kuld
Kampaania: Ööloom
Klient: ooloomstore.com
Agentuur: Newton

ooloom 001

Vaata kõiki Balticbest 2020 võidutöid SIIT.

“Balticbest toimus seekord uutmoodi. Esiteks said agentuurid oma töödele reaalajas tagasisidet – tavaliselt žürii käest tagasisidet ei saa. Olen ise päris paljudes žüriides osalenud ja ka seekord sai kinnitust vana tuttav probleem – žürii ei saa esitatud tööst hästi aru, need pole piisavalt selgelt vormistatud. Loodetavasti jõudis see probleem nüüd agentuuridele selgesti kohale, kui nad nägid, kuidas žürii oli raskustes töödest aru saamisel,” kommenteeris Balticbesti produtsent Hando Sinisalu.

“Teiseks saadavad reklaamikonkursse alatasa igasugu vandenõuteooriad kokkumängu ja sohitegemise osas. Seekord oli kõigil osalejatel võimalik veenduda, et hindamine oli aus ja mingit sohki ei tehtud,” lisas Sinisalu.

Kokku andis Balticbesti žürii tänavu välja 37 auhinda, neist 13 kulda, 11 hõbedat ja 13 pronksi.

Nagu tavaks on saanud, siis kõik Balticbesti kullad saadab konkursi korraldaja Best Marketing (Äripäev AS) tasuta edasi konkursile Epica Awards.

Kokku esitati sel aastal Balticbesti konkursile 164 tööd, millest finaali jõudis 75.

Traditsiooniliselt selgub pärast Balticbesti ka Baltic Agency Ranking, mis avaldatakse 1. septembril 2020.

Balticbest on loovkonkurss, mis paneb omavahel võistlema väikeriigid. Kui varem oli konkurss avatud vaid Balti riikidele, siis alates 2018. aastast on oodatud osalema ja omavahel võistlema Euroopa väikeriikide (alla 5-miljonilise elanikkonnaga) agentuurid. Alla 5 miljoni elab inimesi Balti riikides, Sloveenias, Horvaatias, Iirimaal, Islandil, Küprosel, Maltal, Gruusias, Armeenias jm. Mullu esitati Balticbest konkursile 209 tööd seitsmest eri riigist.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt