Uudised
PwC globaalne tarbijauuring 2019: enim oste tehakse mobiiltelefoniga ja võtmesõnaks saab ROX
PwC poolt kokku 27 riigis ja enam kui 21 000 osalejaga läbi viidud tarbija ostukäitumise uuring näitas, et esmakordselt tehti kõiki e-oste rohkem mobiiltelefoni kui arvuti kaudu ning keskkonna väärtustamine on võti noorte ostuotsuste mõjutamiseks. Kui viimased paar aastat on nii toodete kui teenuste pakkujad panustanud palju heade tehnoloogiliste lahenduste väljatöötamisse, siis uueks märksõnaks saab äris ROI (return on investment) kõrval märksõna ROX (return on experience) ehk tarbija kogemuse mõõtmine ja selleks tehtavate tegevuste teadlik planeerimine.
TULI liikmete ajurünnak Laulasmaal
Turundajate Liidul on mitmeid olulisi teemasid, mis vajavad tähelepanu ja süvitsi tegelemist. Lisaks Kuldmunale suuname oma energia turunduskommunikatsiooni valdkonna koolitustele ja järelkasvu haridusele, statistikale ja uuringutele, seadusandlusele ja rahvusvahelisele koostööle.
Sügisel toimuva tulevikku vaatava turunduspäeva “Impact Marketing Meetup” üks peaesinejaid on Google’i Balti riikide juht Vytautas Kubilius
Sügisel toimub esmakordselt turundusteemaline inspiratsiooni- ja arutelupäev “Impact Marketing Meetup”, mille eesmärk on kohalik turundusvaldkond uutele arengutele raputada. Turundusagentuuri IMPACT 80/20 korraldatav ingliskeelne “Impact Marketing Meetup” kasvas välja kolm aastat väldanud digiturunduskonverentsist “Digital Minds”. Arutelupäev leiab aset Tallinnas, 26. septembril, esinejate seas on nii kodu- kui välismaiseid tipptegijaid.
Kommunikatsioonitegu 2018 võitsid Postkastitalgud, Maailmakoristuspäev ja 100 000 geenidoonori kampaania
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit kuulutas välja 19. korda toimunud Kommunikatsioonitegu konkursi võitjad. Viimase aasta parim erasektori kommunikatsiooniprojekt oli Omniva Postkastitalgud, kolmanda sektori parim oli Maailmakoristuspäev ning avaliku sektori projektiks oli 100 000 geenidoonori kampaania. Lisaks anti välja kaks eriauhinda: juubeliaasta kommunikatsiooniprojekt oli Tallink Grupi kingitus Eesti Vabariigi 100. sünnipäevaks ning aasta innustaja oli EV100 korraldustoimkond projektiga „Sajaga edasi, Eesti!“.