24.09.2020

Stockmanni Hullude Päevade kampaania toimub sel sügisel e-poes

COVID-19 viiruse leviku tõttu otsustas Stockmanni Tallinna kaubamaja viia Hullude Päevade kampaania sel sügisel läbi e-poes. Ka käesoleva aasta kevadel toimus kampaania viiruse leviku ja piirangute tõttu e-poe vahendusel.

Stockmann Tallinna kaubamaja direktori Marge Türneri sõnul soovib Stockmann käituda vastutustundlikult ning hoida selle otsusega oma töötajate, klientide ning partnerite tervist ja ohutust.

Sel sügisel on kampaaniaperiood pikendatud ja kestab veebis 12 päeva ajavahemikus 30.09-11.10 ning pakkumises on lai valik moe- ja koduosakonna tooteid. Valikust leidub muuhulgas selliseid tuntud kvaliteetbrände nagu Emporio Armani, Sand Copenhagen, Marimekko, Tommy Hilfiger, Makia, GANT, Levis, Calvin Klein, Villeroy & Boch, Luin Living, Lexington, Iittala ja paljusid teisi. Hullude Päevade tootevalikuga saab tutvuda kampaania e-poes crazydays.com juba tänasest ning avatud on soovinimekirja koostamise võimalus.

Stockmann Tallinn on Turundajate Liidu (TULI) liige.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt