Uudised
Taevas Ogilvy PR korraldas KFC restorani avamise Ülemiste keskuses
29. novembril toimunud avamine oli suunatud
meediale, mõjuisikutele ja olulisematele koostööpartneritele, et anda teada KFC
senisest edust Eestis, edasistest kasvuplaanidest ja eesmärkidest: lähima kolme
aasta jooksul avatakse Baltikumis ligi 20 uut restorani. Lisaks said huvilised
tutvuda KFC köögipoolega ning degusteerida restorani erinevaid tooteid. Oluline
oli saavutada sündmusele suur meediatähelepanu ja viia KFC plaanid ja eesmärgid
avalikkuseni.
Suunamudijad kogusid heategevuse nimel võidu kohvipuru
Novembri
viimastel nädalatel võtsid suunamudijad Näljane Nelik, Kätlin Võsu ja Kai
Kodasma vastu Pauligi väljakutse koguda võidu kohvipuru, millest toodetud
roheline energia annetatakse elektri näol Haiba Lastekodule. Kampaania loovidee
ja teostus: Liilit Kirss ja Kristi Hürri, Taevas Ogilvy PR.
Taivi Koitla lahkub Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonidirektori ametist
11 aastat Viru Keskuses töötanud Taivi Koitla
lahkub ettevõttest. „Kindlasti
jätkan valdkonnapõhiste konsultatsioonidega ja panustamisega mitme
mittetulundusühingu tegevusse. Lisaks puhkan mõned nädalad ja alles siis
otsustan, millise täiesti uue väljakutse vastu võtan,“ ütleb ta.
75 tasuta ja kasulikku tööriista turundaja jaoks
Tööriistu, mis saavad turundaja elu lihtsamaks muuta, on palju. Kahjuks on paljud neist tasulised. Mida teha, kui eelarve on
piiratud? Õnneks on saadaval ka tasuta või osaliselt tasuta tööriistu. Paljud
teenusepakkujad töötavad freemium mudeli alusel. See tähendab, et teenuse
baasversioon on tasuta, aga edasijõudnute funktsioonid juba lisatasu eest. Väikeettevõtja
jaoks annab ka baasversioon piisavalt palju võimalusi, et oma äri arendada.
MIXD otsib full stack arendajat
Tunned, et oskaksid lahendada enamikke probleeme veebiarenduses? Teed rõõmuga mõne projekti ise valmis? Oled abivalmis ja hea meelega aitad kolleegi või klienti? Valdad PHP, CSS, HTML ning JavaScripti? Sinu portfolios on tubli hulk Wordpressi põhiseid töid? Omad kokkupuudet veebianalüütika seadistamisega? Kui 5/6-st on vastuseks “Jah”, siis võta kindlasti ühendust!
Kodanikualgatus kutsub riiki üles otsustusvabadust austama
Kas sinu lapsed kasvavad samamoodi nagu sina aastaid tagasi? Ilmselt mitte. Maailm muutub. Käskude ja keeldude ajastu on minevik. Me soovime, et meie lapsed õpiksid oma ebaõnnestumistest ning kasvaks inimesteks, kes suudaksid iseseisvalt mõelda. Kas pole kummaline, et ajal kui laste kasvatusmeetodid muutuvad loomingulisemaks ja vabamaks, keelatakse täiskasvanud järjest rohkem?Sel nädalal alanud kampaania „Ise otsustan“ pöörab tähelepanu kodanikuvabadusi kitsendavale piirangupoliitikale ja Eesti majanduskeskkonna ülereguleeritusele. Algatusega on oodatud liituma kõik, kes soovivad kaasa rääkida otsustusvabaduse suurendamise teemal. Kampaania loovagentuur on Havas.
All Media Baltics uuendas visuaalset identiteeti ja viis kõik oma brändid TV3 alla
1. detsembril liideti kõik All Media Baltics kaubamärgid meediabrändi TV3 alla. Tegemist on osaga suuremast muutusest, mille raames AMB tahab oma kaubamärke rohkem TV3ga siduda. Loovtöö autoriks on Läti reklaamiagentuur Overpriced. Grupi ja telekanali uus slogan on “Parim meelelahutus algab Kolmes!”.