Uudised
Lõhnaturundus – iga hingetõmme kui turunduskanal
Lõhnaturundus on suuteline mõjutama tarbija ostuotsuseid sarnaselt nagu
seda teevad sisuturundusartiklid või visuaalne reklaam. Tegemist on täna Eestis kiiresti kasvava, kuid reguleerimata turundusharuga, millele ei ole ette nähtud piiranguid ega regulatsioone, selgub Tallinna Ülikooli tudengi Melissa Mühlbergi
bakalaureusetööst.
Baltikumi elanike lemmikbrändid 2019
Kantar Emori küsitlus kõigis kolmes Balti riigis näitab, et lätlaste ja leedulaste lemmikkaubamärgid on kohati üsna erinevad Eesti elanike eelistustest – kui lõunanaabrid hindavad rohkem tehnikabrände, siis eestimaalased pigem meediakaubamärke ning kodumaiseid tegijaid.
Paul Aguraiuja: Kõigile meeldida püüdes lähed kindlasti aia taha
„Nii teater kui
agentuur on väga sarnased ses mõttes, et kogu väärtus, mis luuakse, tuleb
inimeste seest. Sellised asutused töötavad hästi, kui inimesed ennast hästi
tunnevad,“ räägib teatri- ja filmimaailmast agentuurimaailma sukeldunud Paul
Aguraiuja.
Soovitus sisuturundajale: ei tasu karta, et lihtne võrdub rumal
Turundajate Liit avaldab koostöös Tallinna
Ülikooliga kokkuvõtte Anette Sõna bakalaureusetööst, mis käsitleb kantseliitlikku keelekasutust sulanduvates reklaamides. Kuidas väljenduda reklaamis lihtsalt,
lühidalt, klišee- ja stampsõnadeta? Tõelisele nutikusele osutab väljendusrikkus,
tabavus ning mis peamine, lihtsus.
TOLM ja Identity tulid European Design Awardsilt võidukalt koju
Laupäeval, 8. juunil jagati Varssavis Nowy Teatris auhindu konkursi European Design Awards võitjatele ja Eestisse tulid nii kuld kui pronks. TOLM Stuudio tehtud graafika OP+-le pälvis Digital Motion Graphics kategoorias kulla ning Identity loodud Eesti Vabariik 100 logo võitis Brand Logo kategoorias pronksi.