17.11.2021

Reklaamitudengite kõige säravamad tööd jõudsid avalikkuse ette

Tallinna Ülikooli Mare maja teisel korrusel on avatud reklaamitudengite poolt tehtud reklaamide näitus, mis on saadaval ka virtuaalnäitusena.

Näitus koosneb tudengite poolt kursuse „Reklaami meistriklass I“ raames tehtud töödest. Kursuse jooksul pidid tudengid üle nädala lahendama briifi, mille tulemusena mõeldi välja idee, loodi strateegia, valmistati reklaam ning esitleti seda. Tagasisidet saadi nii juhendajatelt kui ka klientidelt.

Näitusel on esindatud 12 loovtiimi parimaid töid, mis on kiidusõnu saanud nii juhendajatelt kui ka klientidelt. 

Näituse tööd on seotud tänasel ajahetkel oluliste teemadega ning on väga mitmekülgsed. Esindatud on mitmeid TUULe reklaame, mille eesmärgiks on muuta inimeste käitumist, et hooletult mahavisatud elektritõukerattaid oleks vähem. Huvitavat vaatamist on nii ühiskonnakriitikutele, naljahammastele kui ka veebipoodide austajatele.

Kursuse „Reklaami meistriklass I“ juhendajad on Sven Luka (TBWA\Imagine) ja Alvar Jaakson (Utopia). Eesmärk oli tudengitele õpetada erinevate reklaamistrateegiate rakendamist, ideede genereerimist ja samuti arendada esitlemisoskusi.

Tublisid tudengeid premeerisid TUUL ja Tibrette ilutooted.

  • Projektijuht – Kristel Rannala
  • Kujundaja – Chrisanne Prei
  • Copywriter – Henrik Frederik Ait
Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt