Uudised
Uuring: Eesti inimesed käivad endiselt palju füüsilistes poodides, muretsedes samal ajal majanduslanguse ja tervise pärast
Märtsi teises pooles meediaagentuuri Mindshare poolt Baltikumis
läbi viidud 1851 vastajaga Mindscan küsitlus kaardistas seda, kuidas koroonaviirus ja sellest tulenev eriolukord on muutnud inimeste
elu- ning töökorraldust ja meediatarbimist. Eestist osales uuringus 512 inimest. Siinkohal kokkuvõte uuringu tulemustest.
Kuidas disaini abil oma äri, tooted ja teenused nutikalt ümber mõtestada
Tehnoloogia areng ning digitaliseerimine pakuvad täna kriisiolukorrale leevendust ning disainiga on võimalik lahendada ära palju probleeme.Eesti Disainikeskus kutsub Eesti ettevõtteid webinarile ‘‘Kuidas disainerid saavad ettevõtjatel aidata praegusest kriisist maksimaalse kasuga
välja tulla?‘‘. Webinar toimub 15. aprillil kell 13:00 – 15:00 Zoom keskkonnas.
Jolose strateeg Martin Rauam kriisist väljumisest: lennukid stardivad vastutuult
Tänavu Kuldmunal Aasta Üritusturundusagentuuriks valitud Jolose sünnitas eelmine majanduskriis ja selge uskumine, et paremini on võimalik. Homne või vähemalt ülehomne on helge, on agentuuri strateegiajuht Martin Rauam kindel.
Urmas Villmann: see on kõige olulisem ja kõige elulisem kampaania, mida kunagi oma elus teinud olen
Eesti riik on käivitanud koroonaviiruse leviku takistamiseks sotsiaalkampaania “Lähed välja – levitad viirust. Püsi kodus!”, millega kutsutakse inimesi ennetama koroonaviiruse tahtmatut levitamist. Kampaania loovlahendus on ehitatud näidetele, kui lihtsalt võib reeglite mittejärgimisel oma igapäevase käitumisega viirust levitada. Reklaamiagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht Urmas Villmann ja meediaagentuuri MediaCom juht Olga Peresild räägivad kampaaniast lähemalt.