Uudised

Salama piiripealsed lahendused – kas meelega? Intervjuu Kuldmuna 2020 Grand prix võitjatega
„Kindlasti ei ole ükski Lastefondi kampaania nägemisest põhjustatud üleelamine nii raske kui nende laste ja perede olukord, keda nüüdseks juba 20 aastat pro bono kampaaniatega aitame,“ ütleb Salama loovjuht Madis Ots.

Eestit esindab EPICA žüriis tänavu Silja Oja
Juba 34. korda toimuva globaalse loovkonkursi EPICA teeb eriliseks tema žürii, nimelt valivad võitjaid välja turundusajakirjade toimetajad ja ajakirjanikud – inimesed, kes konkursil nähtud parimatest töödest oma väljaannetesse ka lugusid kirjutavad.

Milleks kaubanduskeskusele podcast saade? Trenditegijate esimesed sammud
Kristiine ja Rocca al Mare keskus alustasid suvel lindistama koostöös META Advisory ja Kõrvauss stuudioga podcasti Trenditegijad. Eestis on Kristiine ja Rocca al Mare esimesed kaubanduskeskused, kes sellise lisakanali endale lõid.

Eesti Disainiauhinnad 2020 konkursil võidutses tänavu avaliku sektori innovatsioonitiim
18. septembri õhtul kuulutati Eesti Disainiauhinnad (EDA) 2020 virtuaalgalal välja konkursi võitjad. Kolmes kategoorias läks auhind avaliku sektori innovatsioonitiimile ehk Innotiimile, kelle väljatöötatud ‘‘Rahunemispeatus Eesti teedel‘‘ sai ka disainiteo auhinna.

Kuldmuna 2020 Grand prix: Lastefondi püsiannetuskampaania “Jäta üks asi ostmata”
Kampaania autoriks on turundusagentuur Salama, mille loovjuht Madis Ots on teinud Lastefondile kampaaniaid juba 20 aastat, alates fondi asutamisest. Kuldmuna Grand prix on auhind, mis antakse aasta silmapaistvaima töö eest ja otsustatakse kõikide žüriide üleselt.

Initiative: reklaamimahud on taastumas, reklaamikäibed jäävad veel ca 20% eelmise aasta samale perioodile alla
„Uue aasta meediahindade läbirääkimisteks ei ole praegu parim aeg, sest nõudlust on ja eetrid täituvad kiiresti, meediaomanikud on optimistlikud. Tasub oodata oktoobri-novembrini,“ rääkis meediaagentuuri Initiative juht Indrek Soom eile toimunud TULI webinaril, mis andis ülevaate Eesti meedia- ja reklaamiturul toimuvast. Siinkohal kokkuvõte räägitust.

Kvaliteedimärgisega Austame erinevusi pärjati 32 tööandjat
Eile õhtul andis sotsiaalminister Tanel Kiik mitmekesisust väärtustavatele ettevõtetele kvaliteedimärgise „Austame erinevusi“. Sellega tunnustab riik organisatsioone, kes on võtnud fookusesse mitmekesisuse ja kaasatuse edendamise.

Eesti atraktiivseimad tööandjad 2020: Microsoft, Apollo Group ja Transferwise
Tööandja brändingu agentuuri Instar poolt 11. aastat läbi viidud õpilaste töö ootuste ja tööandja maine uuringu tulemusena on 2020. aastal Eesti tudengite meelest atraktiivseim tööandja Microsoft Estonia OÜ.

Börsijuht Kaarel Ots: riik peaks mõtlema raha juurde loomisele, mitte ainult ümberjagamisele
Turundajate Liit (TULI) alustab persoonilugude sarjaga, milles tutvustame põhjalikumalt erinevate valdkondade Eesti (tipp)juhte, nende ettevõtete spetsiifikat, aga ka laiemaid vaateid ärile ja elule ning mõistagi turundustegevusele.

TULI uus liige Funderbeam – kaasaegsel ärimudelil põhinev börs maailma kasvuettevõtetele
Turundajate Liidu (TULI) liikmeks astus globaalne investeerimis- ja kauplemisplatvorm Funderbeam. Lähemalt räägib liitumise põhjustest ja oma tööst ettevõtte turundus- ja kommunikatsioonijuht Brigitta Arutjunjan.