28.06.2021

Tervisekindlustus nii ettevõtetele kui ka nende töötajatele

Ka edukate ettevõtete supertöötajaid võivad tabada tõsised tervisehädad, millega on targem kähku tegelema hakata. Üheks lahenduseks on Seesami tervisespetsialistide pool ettevõtetele suunatud tervisekindlustus. Kampaania autoriks on Seesamit juba pikki aastaid teenindanud loovagentuur Zavod ning teavitus toimub nii veebis, sotsiaalmeedia kanalites, välimeedias kui ka prindis.

Nii Seesami enese kui ka Eesti kindlustusturu jaoks üldiselt on tegu üsna värske tootega ning nii on ka suurema tutvustava kampaania tegemine Seesami jaoks esmakordne ettevõtmine. Seesami turundusjuhi Tiia Pröömi sõnul on tervisekindlustus suunatud igasuguse suurusega ettevõtetele, kes vähegi tunnevad, et tahavad oma inimesi hoida ja motiveerida. „Esmapilgul võib firmades kõik näiliselt hästi olla, aga tegelikult on sealsed töötajad suure pinge all, nad ärrituvad kergesti, neid painavad stress ja unepuudus, mis lõpuks viivad ka füüsiliste terviseprobleemideni. Et tööandjad saaks selliseid probleeme ennetada ja hoida oma töötajad heas vormis, sai tervisekindlustus meie portfelli lisatud ja usume, et sellest on kõigile osapooltele suur abi,“ sõnab Prööm.

20210605 kj 5131v2

Seesami tervisekindlustus on täna kindlasti vajalik ja selle idee tegelikult lihtne. Tegu on vabatahtliku kindlustusega, mille tööandja saab sõlmida oma töötajatele. Tervisekindlustus pakub laia kaitsete valikut, võimaldades töötajal muu hulgas saada kiiremini vajalikku ravi, käia profülaktilises kontrollis, pääseda eriarsti vastuvõtule ilma saatekirjata ning kasutada muid tasulisi raviteenuseid, mida haigekassa ei hüvita.

Loomulikult on töötaja heaolu ja tugev tervis ülimalt tähtis, sest terve ja end hästi tundva töötaja motivatsioon tegutseda on suurem. Ning seeläbi ka soov panustada ettevõttesse endasse, tänu millele kasvab kasum ja jätkub ettevõtte edulugu. Eduloost inspireerituna saigi loodud müügikampaania, mille fookuses on mängulised diagnoosid ja nende käes vaevlevad supertöötajad, kes vajavad abi. „Succesus Interruptus ehk Eduloo Katkestuse diagnoos kõlab iseenesest põnevalt, kuid idee selle taga on tegelikult tõsine. Tervisega hädas ja väsinud töötajad ei suuda enam tööl ka panustada ja seeläbi võib kannatada kogu ettevõtte edulugu. Tervisekindlustuse tegemine oma töötajatele peaks tegelikult olema iga ettevõtte juhi südameasi,“ sõnab Prööm.

20210605 kj 2544v2

Kampaania autoriks on Seesamit juba pikki aastaid teenindanud loovagentuur Zavod ning teavitus toimub nii veebis, sotsiaalmeedia kanalites, välimeedias kui ka prindis. Lisaks saab hädas töötaja spetsiaalsel tervisekindlustuse landingul leida endale sobiva diagnoosi, konsulteerida Seesami tervisespetsialistidega ja saada endale sobiv kindlustuslahendus.

Zavod on TULI liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 94 liiget.

Kõik uudised