Uudised
„Poemüüjast peaministriks“ ehk milliseid ameteid on Eesti turundajad ja loovinimesed varem pidanud
Samal ajal kui meie siseministri solvangud Soome
peaministri pihta jõudsid Financial Times’i esiküljele, uuris TULI,
milliseid ameteid Eesti tippturundajad ja reklaamiloojad varasemalt pidanud on.
Loe, kes turundusjuhtidest töötas kunagi Hansapanga majas öövalvurina, kes loovjuhtidest savikarjääris ekskavaatorijuhina ning kes agentuurijuhtidest müüs poes vorsti.
Usaldusele rajatud kampaania: RMK „Kuuse all saame kokku“
RMK on riigimetsast kuuse toomise võimalust
pakkunud juba 11 aastat ja kutsub ka tänavu inimesi metsa, et nad sealt endale
jõulupuu tooksid. Koostöös loovagentuuriga Newton ja produktsioonifirmaga Kuukulgur Film sündis selleaastane kampaania
“Kuuse all saame kokku”.
Optimisti loovjuht Siim Nikopensius: Kõige paremad mõtted elus tekivad kaine peaga
Kust tulevad head mõtted? Hea mõtted tulevad selge peaga. “Ärge tarvitage erinevaid aineid, see ei muuda teid loovamaks,” hoiatab Optimist Creative’i loovjuht Siim Nikopensius. “Tarbige parem erinevat sisu, et saada ideid, kuidas lugusid jutustada.”
Muudatused Tallink Grupi müügi- ja turundusvaldkonnas
Tallink Grupp teatas täna, et selle aasta lõpus on grupi müügi- ja turundusdirektori ametikohalt otsustanud lahkuda Margus Hunt. Hunt on ettevõtte müüki ja turundust juhtinud 2015. aastast ning on tänaseks otsustanud teha ametialaselt väikese pausi ning pühenduda rohkem perele ja muudele tegevustele. Samal ajal teatas kontsern, et 13. jaanuarist liitub ettevõttega senine AS Orkla Eesti brändijuht Kristi Männik, kes asub Tallink Grupi brändi- ja turundusjuhi ametikohale.
Taevas Ogilvy PR korraldas KFC restorani avamise Ülemiste keskuses
29. novembril toimunud avamine oli suunatud
meediale, mõjuisikutele ja olulisematele koostööpartneritele, et anda teada KFC
senisest edust Eestis, edasistest kasvuplaanidest ja eesmärkidest: lähima kolme
aasta jooksul avatakse Baltikumis ligi 20 uut restorani. Lisaks said huvilised
tutvuda KFC köögipoolega ning degusteerida restorani erinevaid tooteid. Oluline
oli saavutada sündmusele suur meediatähelepanu ja viia KFC plaanid ja eesmärgid
avalikkuseni.