Uudised
Helsingi lennujaama tallinlaste reisifotodega kampaaniale digimeedia konkursilt esikoht
Helsingi lennujaama rahvusvaheline turundustegevus pälvis digimeedia konkursil Grand One kõrge tunnustuse. Tallinlaste poolt Instagrami üles pandud fotod tänavapilti toonud kampaania tunnistati digitaalse välireklaami kategoorias võitjaks.
Karantiini ajal on Go3 vaadatavus kolmandiku võrra kasvanud
Eriolukorra ajal tarbib aina enam inimesi videosisu, mida tõestab ilmekalt Baltikumi suurima voogedastusplatvormi Go3 Eesti esimest karantiinikuud puudutav statistika. Vaatamised on kasvanud 32% ning platvormil olevate teleseriaalide puhul koguni 41%.
Uuring: 91% Eestimaa inimestest on muutnud oma senist käitumist
Seoses varakevadel alanud eriolukorraga on 91% eestlastest muutnud oma seniseid ostu- ja käitumisharjumusi, selgus väikelaenude väljastaja Credit24 tellitud uuringust. Lätis on 86% ning Leedus 92% vastanutest teinud ümberkorraldusi oma elus tulenevalt koroonaviiruse levikust.
Kaubamärk Eelista Eestimaist antakse priiks
MTÜ Eelista Eestimaist alustab tarbijale suunatud kampaaniatega kodumaiste toodete, teenuste ja kauba äratundmiseks. Kampaaniate korraldamist alustatakse sotsiaalmeedias ja esmalt Eelista Eestimaist Facebooki lehel. Eesmärgiks on toetada Eesti majandust läbi eestimaiste kaupade tarbimise. Kaubamärki võivad kasutada tasuta kõik sel aastal kasutuse soovi registreerinud ettevõtted konkreetsel teenusel ja kaubal.
Eesti elanike kindlustunne on eriolukorra aja tugevaim
Kantar Emor on eriolukorra väljakuulutamisest alates jälginud iganädalaselt Eesti elanike hoiakuid ja käitumist eriolukorras. Eelmise nädala tulemused näitavad tugevat positiivset trendi: kasvanud on nii emotsionaalne kui ka majanduslik kindlustunne ning järjest rohkem on neid, kes arvavad, et olukord läheb peagi paremaks – seda usub 41 protsenti Eesti elanikest.
Kuidas eriolukord on avaldanud mõju raadiokuulamisele
Tavapärane meediatarbimine on märtsi keskpaigast, mil valitsus kuulutas välja eriolukorra, pööratud pea peale. Kui kaua see olukord kestab ning millal on oodata normaalse elurütmi taastumist, on keeruline öelda. Selge on aga see, et alates 13. märtsist on liikumispiirangud sundinud inimesi oma tavapärast käitumist muutma. Milline mõju on sellel raadiokuulamisele, sellest annavad aimu Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise uuringu tulemused.
Kumu tõi koos Divisioniga kunsti videotuuride vahendusel rahvani
Erilised ajad nõuavad nutikat tegutsemist. Ajal, mil muuseumid on eriolukorras pidanud oma uksed suletuna hoidma, tõi Kumu koos loovagentuuriga Division kunsti taas rahvani. Kumu giididega videotuure on Facebookis praeguseks vaadatud juba üle 103 000 korra. Tipphetkel oli korraga näitust vaatamas üle 2000 inimese, ligi 1700 inimest otsustas Facebookis Kumu fänniks hakata.
Algas kandideerimine konkursile Eesti Disainiauhinnad 2020
23. aprillist kuni 29. juunini saab esitada töid konkursile Eesti Disainiauhinnad 2020, et tunnustada Eesti võimekamaid disainereid ja disainibüroosid, parimaid disainikasutajaid ning erilisemaid disainitegusid. Eesti Disainiauhinnad 2020 toob avalikkuse ette disainivaldkonna viimase kahe aasta edulood.