Uudised

Mida on tarvis edukaks intervjuuks?
Sügisel hoogustub ajakirjanduse, sotsiaalmeedia ja ettevõtluskeskkonna tegevus hüppeliselt. Uudiste toimetused toovad 24 tundi ööpäevas jälgijateni lugusid, mis on aktuaalsed ja jälgijatele olulised. Allikatena kasutatakse nii jagatavad pressiteavet, tarbijate vihjed ja ajakirjanike enda kogemusi, aga ka infovõrgustiku ja sotsiaalmeedia postitusi.

Pool sajandit majanduse ja müütide murdmise lugu jõudis filmilindile
ERRiga koostöös valminud dokumentaalfilm „Ernst ja Alma tagasi turumajandusse“ toob vaatajani AS Mainori värvika loo, mis peegeldab terve Eesti majanduse arengut viimase poolsajandi vältel ja annab vaate tulevikku.

TULI x Initiative veebinar: meediaraport 4
Meediaagentuur Initiative viib septembrikuu viimasel nädalal läbi informatiivse veebinari, kus räägitakse telemaastiku sügisesest hooajast, turunduse automatiseerimise praktilistest võimalustest ning arutletakse selle üle, kuidas positsioneerida analüütilist turundust Eesti konteksti.

LinkedIn reklaamikanalina: kas mõttetult kallis või suure potentsiaaliga?
LinkedIn on tõusev täht sotsiaalmeediaturunduses, sest lisaks mõjukale publikule võimaldab platvorm ka peensusteni minevat sihtimist. Httpool Eesti multiplatvormi tiimijuht Kristel Karro toob välja LinkedIn-i turunduse põhilised eripärad.

TULI uus liige Marsaana: milliseid probleeme lahendab uue ajastu ostlemine ehk live shopping?
Marsaana kommunikatsiooniagentuur tuli 2017. aastal Eesti ja Baltikumi turgudele ning on siin korralikult kanda kinnitanud. Soomest alguse saanud ning ka Dubais tegutseva pereettevõte töö käib pigem mööda tänapäevaseid ja tulevikku vaatavaid radu. Üha rohkem tutvustatakse Eestiski põhjanaabrite juures edukalt käima läinud kontseptsiooni live shopping, mida võiks maakeeli nimetada ehk otseostlemiseks. Sellest ja paljust muust rääkisime TULI uue liikme Marsaana Communications töötajate Laura Pesoneni (sales and marketing manager) ja Anu Lillega (country manager).

Httpool kutsub: GoGlobal virtuaalne turunduskonverents toob kokku globaalsed tipptegijad
GoGlobal on ühepäevane virtuaalne konverents, kus turunduse tipptegijad üle maailma jagavad kohalikele ettevõtetele nõu, kuidas sotsiaalmeedia potentsiaali maksimaalselt rakendada. Üritus toimub 29. septembril algusega 13.00 ning on osalejatele tasuta.

INTERVJUU | Filmi kommunikatsioonist „O2“ näitel: „Ajakirjanikuga tasub teha koostööd, mitte temaga vastanduda või peljata.“
Agenda PR võitis filmile „O2“ tehtud kommunikatsiooni eest väärt auhindu ning mitmed kohalikud filmitootjad on usaldanud oma teoste avalikud suhted just Janika Ritsoni ja tema tiimi kätte. „Tegelikult ei erine filmide kommunikatsioon oluliselt teistest PR-projektidest,“ rõhutab Ritson intervjuus TULI-le. Kuigi Agenda PR-i klientide sekka kuulub väga erinevaid ettevõtteid, siis seekord võtsime teemaks just Eesti filmi ja seda ümbritseva kommunikatsiooni.

Meelis Tomson: kas sind peaks huvitama, kus su reklaame näidatakse?
Ilmselt ei pea terminit „küberkiusamine“ enam kellelegi selgitama, sest maailm on kahjuks jõudnud sinnani, kus see on peaaegu igale inimesele, kes internetis tegutseb, tuttav. Loomulikult võime diskuteerida teemal, kust maalt läheb arvamuseavaldus üle kiusuks ja milliselt maalt on tegemist konstruktiivse kriitikaga, aga täna räägime hoopis reklaamist keset kiusu.