Uudised

Selgusid enim tahetud ametid ja populaarseimad tööandjad
Kümnele kõige populaarsemale ametikohale kandideeris esimeses kvartalis kokku pea 8000 töövõtjat, näitab CVKeskus.ee tööportaali värske statistika. Suurimad tõmbetegurid olid võimalus teha kaugtööd, arenguvõimalused, töö- ja eraelu tasakaal ning ootuspäraselt – avalik palgapakkumine.

Roger Puks: European Accessibility Act on tulemas – valmista oma ettevõtte veebileht nõuetekohaseks
Alates 28. juunist 2025 hakkab Euroopa Liidu majandusruumis kehtima European Accessibility Act nimeline direktiiv. Antud eeskirja tulemusel loodetakse parandada Euroopas toimetavate veebikeskkondade ligipääsetavust kõikidele tarbijatele, hoolimata piirangutest, mis neid takistada võivad. See tähendab, et veebihalduritel on pisut üle aasta, et oma veebilehtedel ellu viia hulk muudatusi, kirjutab Media House’i digijuht Roger Puks.

ÜMARLAUD | Kuidas ära tunda hea ja halb kliendisuhe? Asi hakkab hapuks minema, kui emb-kumb hakkab ülevalt alla vaatama
Kliendi ja agentuuri suhtes on oluline mõista mõlemat osapoolt. Kuidas tunda ära hea kliendi ja agentuuri suhe ning lahendada projekti käigus tekkinud probleeme?

Mis toimub trükimaailmas? 5 tähelepanekut, mis puudutavad iga turundajat
Indrek Leemet ja Martti Kübarsepp Metroprindist külastasid märtsis Amsterdamis toimunud FESPA Global Print Expot. Tegemist on ühe maailma suurima trükiteemalise messiga, kus esindatud siidi-, digi-, laiformaat- ja tekstiilitrüki turuosalised.

MINU ESIMENE KULDMUNA | Mihkel Lubi: 150 000 krooni läks sekundiga merepõhja
Püüdes meenutada ja kirjeldada minu esimest Kuldmuna, siis komistasin kohe päris mitme esimese otsa. Kuldmuna on minu jaoks sama mitmekihiline, kui ta on seest siiruviiruline ja pealt kullakarvaline.

ARVAMUS | Julia Piilmann: pole saladus, et “roheline” ja “jätkusuutlik” on vabalt tõlgendatavad terminid. Kuidas õiget jätkusuutlikku projekti ära tunda?
“Olen pärit Kohtla-Järvelt, klassikaliselt 90ndate Ida-Virumaalt, kus, uskuge või mitte, oli paljude noorte unistuseks päästa planeet,” kirjutab sõnumiagentuuri Akkadian partner Julia Piilmann.

INTERVJUU | Limpa mänedžer: lõpetasin kliendiga sisu kinnitamise, nüüd on 100 laigi asemel 4000
Nägin mõnda aega tagasi ülipopulaarset TikTokki, kus lumelabida vars läbistas armastatud limonaadisea Limpa keha. Tegemist ei olnud Limpa vihavaenlase loodud sisuga, vaid põssa ametliku kontoga, mis alatasa erinevaid riukaid täis. Uurisime agentuuri Taevas digiloovjuhilt – ja Limpa mänedžerilt! – Susann Kõomäelt, kas tänapäeval peabki bränd end sotsiaalmeedias “ära tapma”?

TULIUUS LIIGE | Swedbanki turundusjuht Arno Pae: suur osa panga turundamisest on võitlemine teadmiste laiendamise nimel
Petturitest, reklaamiseadusest, investeerimisest ja muust räägib värskelt Turundajate Liiduga liitunud Swedbanki turundus- ja müügiosakonnajuht Arno Pae.