Uudised

Ei tea, mida Kuldmunale selga panna? Ammuta eelmisest aastast inspiratsiooni
Mida reedel selga panna? Peole pääsevad need, kes kannavad kuldset, nahkset või hoopiski inimvärvi rõivaid. Et asi lihtsam oleks, jagame sinuga inspiratsiooni ammutamiseks pilte riietest, mida eelmine aasta selga aeti.

Harno kommunikatsiooni- ja turundusüksust hakkab juhtima Merje Talvik
Veebruari lõpus kuulutas Haridus- ja noorteamet (harno) välja avaliku konkursi kommunikatsiooni- ja turundusjuhi leidmiseks. Valituks osutus Merje Talvik, kel on magistrikraad kommunikatsioonijuhtimises ning pikaaegne avaliku sektori taust. Varasemalt on ta töötanud sotsiaalministeeriumis ja riigikohtus kommunikatsioonijuhina.

Wolt lansseerib platvormisisese reklaamilahenduse Wolt Ads
Wolt käivitas oma platvormil reklaamilahenduse, et toetada partnerite äri kasvu. Wolt Ads on mõeldud nii kohalikele kaubanduspartneritele (Wolt Ads for Merchants) kui ka suurematele rahvusvahelistele brändidele (Wolt Ads for Brands). Teenused on saadaval enamikel Wolti turgudel.

Kuldmuna peo korraldaja: see tuleb nii lahe, et su püksid kukuvad jalast ära
19. aprillil jagame T1-s Kuldmune! Kuldmuna 2024 pidu põhineb optimistide Gunnar Hundi ja Bruno Palmiku kontseptsioonil Loovorgia. Peo peakorraldaja, üritusturundaja ning TULI juhatuse liige Katriin Hunt räägib, miks Kuldmunale tulla ja mis seal toimub.

INTERVJUU | Zoosemiootik Siiri Tarrikas räägib loovusest: inimesel võib loovuse osas takistuseks saada oma erilisuse ja üleoleku rõhutamine
Teame, et inimesed on loovad. Aga kui loovad on loomad? Ja kas nende originaalsetest ja põnevatest mõtetest on meil midagi õppida? Räägime sel teemal Tartu ülikooli semiootika ja kultuuriteooria nooremteaduri Siiri Tarrikasega.

ARVAMUS | Delis Kruustik: kelle käes on mõjutamise võti?
Aina rohkem kuuleme ja loeme ingliskeelsetest sõnadest influencer ja influence, eestikeeli mõjuisikutest ja nende mõjust. Aina rohkem muutuvad peamiselt sotsiaalmeedias tegutsevad mõjuisikud ühiskondlikult nähtavaks. Aina rohkem kasutakse neid sotsiaalsetes kampaaniates, ning nagu hiljuti ilmnes, ka poliitika- ja mainekujundamises, kirjutab SEB noorte segmendi turundusjuht Delis Kruustik.

Reklaamilegendi Sir John Hegarty uus veebikursus hakkab aprilli lõpus
Reklaamilegendi Sir John Hegarty (Saatchi & Saatchi ja BBH asutaja) kaheksanädalane veebikursus “The Business of Creativity” võtab luubi alla loovuse tohutu mõju meeskonnale.

INTERVJUU | Linnaruumiaktivist mitte_tallinn: aeg, kus poed jagavad loteriiga autosid, aga samade kaupluste ümbrused on koledad, võiks läbi saada
Paljud brändid näevad end positiivsete muutuste toojatena ning maailmamuutjatena. Haarasime kinni sotsiaalmeedias tegutseva anonüümse linnaruumiaktivisti mitte_tallinna nööbist ning palusime tal mõtiskleda, kuidas ettevõtted saaksid linnaruumi parandada.