09.04.2024

Reklaamilegendi Sir John Hegarty uus veebikursus hakkab aprilli lõpus

Reklaamilegendi Sir John Hegarty (Saatchi & Saatchi ja BBH asutaja) kaheksanädalane veebikursus “The Business of Creativity” võtab luubi alla loovuse tohutu mõju meeskonnale.

Sir John Hegarty mullu Making Sense'l esinemas. Foto: Harry Tiits

Mitmete mainekate agentuuride (Saatchi & Saatchi, Londoni TBWA ja Bartle Bogle Hegarty) sünni juures olnud mees esines mullu Tallinnas toimunud Making Sense’i konverentsil ning andis TULI portaalile meeleoluka intervjuu. Muuhulgas ütles ta, et reklaamitööstus on allakäigutrepil ning ta näeb umbes kaks korda aastas reklaami, mis ta aega ei raiska. 

Kursusel avab John kaheksa nädala jooksul, kuidas loovus tiimi edasi viib. Veebikursus hõlmab erinevaid teemasid:

  • briifi valdamine;
  • storytellingu kunst;
  • hirmu ületamine tühja lehe ees;
  • ideede kasvatamine ja hindamine;
  • loomekultuuri julgustamine.

Kursus koosneb Sir Johni iganädalastest loengutest; kahe nädala tagant toimuvatest Q&A loengutest ning kaheksast inspireerivast külalisesinejast, kelle hulgas on näiteks Nike endine turundusjuht Greg Hoffman, moekunstnik Paul Smith ja ettevõtja Holly Tucker. 

Seni on veebikursusel osalenud 700 inimest erinevatest organisatsioonidest üle maailma. 97% osalejatest pidas kursust inspireerivaks ja 96% soovitaks seda sõbrale või kolleegile.

Järgmine veebikursus algab 29. aprillil ning sellele registreerimine on nüüd avatud! TULI liikmetele on veebikursus eksklusiivselt 20% soodsam ehk 1495 £ + VAT (1730 € + VAT) asemel on hinnaks 1196 £ + VAT (1380 € + VAT). Kui oled huvitatud, siis kirjuta palun TULI tegevjuhile Kadi Aguraijujale:

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt