Uudised

TULE PEOLE! Kuldmuna piletid on tänasest müügis
Reklaami- ja turundusvaldkond koguneb 19. aprillil T1 kaubanduskeskusesse, et tähistada rõõmu, mõnu ja elevusega järjekordset Kuldmuna! Täpselt kuu aja pärast toimuva ürituse piletid on tänasest müügil!

KOGEMUSLUGU | Kalevi näitel: läbimõeldud ja kasutajasõbralik pakendi infokülg toob kaasa tarbija tänu
Kui juttu tuleb toote pakendist, on fookuses tavaliselt pilkupüüdev välimus või kestlik olemus. Häbiväärselt vähe saab tähelepanu toote infomärgistus ehk nö tagakülg. Kalevi turundusjuht Kätlin Sepp jagab kogemuslugu, kuidas šokolaadipaberi uuendamise käigus jõuti tulemuseni, mida ministeerium soovitab hea tava näidisena teistelgi tootjatel eeskujuks võtta.

EPRA kommunikatsiooniteo konkursil võidutsesid seenenäitus, tuulepark ja President Kaljulaidi Fond
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu (EPRA) žürii kuulutas eile välja ja andis üle 2023. aasta Kommunikatsiooniteo konkursi kategooriavõitja auhinnad parimatele era-, avaliku ja kolmanda sektori kommunikatsiooniprojektidele. Lisaks pälvisid kaks tööd eriauhinnad.

MINU ESIMENE KULDMUNA | Alvar Lonks: ajasin esimest muna päris kaua taga
Idee sündis Eesti Vabariigi 100. sünnipäeva aastal, kui lansseeriti agentuur Identity poolt tehtud Eesti Sada visuaalne identiteet ja logo. Korraga hakkas netti ilmuma samast logost palju erinevaid versioone, nö paroodialogosid. Selle tuules tekkis ka endal mõte, et miks mitte katsetada, kirjutab Tabasco loovjuht Alvar Lonks.

INTERVJUU | Kuldmuna üritusturunduse žürii juht Mikk Puurmann: agentuur peab olema kliendist sammu ees, näen ikka ja jälle, kuidas selle vastu eksitakse
Jätkame Kuldmuna žüriide tutvustamist. Seekord võtame ette üritusturunduse žürii juhi Mikk Puurmanni, kellega rääkisime lugude jutustamisest, inimlikkusest, aga ka kliendi ja agentuuri suhtest.

KAMPAANIA | HAVAS Creative motiveerib kampaaniaga “PÕHIJÕUD” kõiki neid inimesi meie ümber, kes moodustavad reservväena riigikaitse olulisema osa
Need mehed ja naised treenivad end õppekogunemistel, et kriisis valmis olla ja teha seda, mida riigi kaitsmiseks vaja on. “Riigikaitse on meie kõigi teema, mistõttu on meil hea meel, et saime selle edendamisesse oma kolm veretilka anda. Meie point on tegelikult väga lihtne – reservväelased, kes moodustavad meie riigikaitse PÕHIJÕU, on inimesed meie ümber, kes lähevad siis, kui kutsutakse,” selgitas Toomas Verrev, HAVAS Creative loovjuht. “Tegime sellise loovlahenduse, et kutse saanutel oleks veel rohkem “meie tunne”, nad tunneksid end PÕHIJÕUna.”

INTERVJUU | Kuldmuna digižürii juht Pärtel Vurma: AI ei asenda põnevaid vestluseid, eksperimenteerimist ja avastamist
Värske ilme saanud digikategooria žüriid juhib tänavu disainiagentuuri Velvet juht Pärtel Vurma. Uurisime, miks muudatusi vaja oli; milline on veebilehtede olevik ja tulevik ning mida töid esitades tarvis tähele panna.

TULIUUS LIIGE | EOK turundusjuht Margus Kiiver: mõnel pole probleemi teha 150 kg kangiga kükke, aga kord kuus Instagrami stoori tegemisest tuleb higipull otsaette
Udustatud logodest, muutuvast sponsorlusest, persoonibrändist ning (mitte)arvavatest sportlastest räägime Margus Kiivriga. TULI satsi värskeima liikme, Eesti Olümpiakomitee, turundusjuhiga.

ARVAMUS | Olga Peresild: Euroopa suurimad meediakontsernid kaebasid Google’i kohtusse. Mida see turundusmaastikule tähendab ning mida õppida?
Google on viimase kümne aasta jooksul saanud reklaamijatele üheks suurimaks ja olulisemaks platvormiks. Hiljuti teatasid 32 Euroopa meediakontserni, et nad esitavad Google’i vastu hagi, kirjutab Turundajate Liidu juhatuse liige ning EssenceMediacom Estonia juht Olga Peresild.