Uudised

ARVAMUS | Ranno Pajuri: kas juust on juust ja tomat on tomat ehk kuidas tagada hinnavõrdluste objektiivsus ning õigusselgus?
Hiljuti pälvis ajakirjanduse tähelepanu ühe rahvusvahelise kaubandusketi reklaam, mille õiguspärasusele andsid Läti ja Eesti tarbijakaitseametid erineva hinnangu, kirjutab Coop Eesti turundusjuht Ranno Pajuri.

Sweepi austraallasest digijuht: turundajad peaksid olema kui keskkoolilõpetajad
Agentuuris Sweep on pea pool aastat toimetanud uus digijuht, Austraaliast pärit Julian Poole. Mees, kes sõitnud rikšaga Indiast Nepaali ja bussiga Londonist Bangkokki. Rääkisime seiklushimulise persooniga sellest, kuidas ta Eestisse jõudis, mis talle siinses digiturunduses silma torkab ning miks peaksime kõik olema keskkoolilõpetaja mentaliteediga.

Olerexi biokütuse kampaania looja Sass Henno: kaasaaegne kütus vajab kommunikatsioonis kaasaaegset lähenemist
Eesti suurim tanklakett Olerex soovib uue kampaaniaga “Diiselmootorid looduskaitse alla!” näidata, et kasutades taastuvtoorainest toodetud kütust, on võimalik ka diislikütuse jõul liikuva sõidukiga loodust säästa.

PHD on Adweeki aasta globaalne meediaagentuur
PHD nimetati Adweeki 2024. aasta meediaagentuuriks. Tunnustuse pälvis PHD kolmandat korda ja sel korral on saavutuse taga nii suur tehnoloogiline hüpe kui ka märgilise tähtsusega kliendivõidud, näiteks Uber ja Kimberly-Clark.

LOOVUS TULEB! Kuldmuna 2024 paneb fookuse loovusest tulevale rõõmule, mõnule ja elevusele
Läheb lahti! 2024. aasta Kuldmuna teema on “Loovus tuleb”. Visuaalil askeldavad kuldsed inimfiguurid panevad fookuse meie loometöö aluseks olevale kliendi-, agentuuri- ja tiimisuhetele.

Swedish Matchi esindaja: risk ja kahju aetakse tihti sassi, aga need pole samad asjad
Möödunud nädalal toimunud Making Sense “Riski piiril” rääkisid oma tegevusest ja turundusest ettevõtted, kel on ühed või teised reklaami- või tegevuspiirangud. Sõna sai ka Swedish Matchi kommunikatsiooni ning avalike suhete osakonna asepresident Patrik Hildingsson.

Turundajad soovivad teenida 2523-eurost netopalka
Turundajate palgaootus on töökohta vahetades 2523 eurot kätte, mida on 5% vähem kui eelmisel aastal samal ajal, näitavad CVKeskus.ee ja Palgainfo Agentuuri korraldatud tööturu-uuringu tulemused. Konkurents turundussektoris on aastaga kerkinud 27%.

JCDecaux toob Eesti turule välimeedia auditooriumiuuringu Outdoor Impact 2, mis aitab kampaaniaid veelgi efektiivsemalt planeerida
JCDecaux Eesti sõlmis uuringufirmaga Ipsos OOH lepingu välireklaami auditooriumiuuringu läbiviimiseks. Ipsos OOH (varasemalt MGE Data) on rahvusvahelisse turundusanalüütika ja konsultatsiooniettevõtte Ipsos gruppi kuuluv juhtiv välireklaami auditooriumi mõõtmise ekspert maailmas. Ettevõte on välireklaami auditooriumi uuringuid edukalt teostanud 17 riigis, sealhulgas Rootsis, Norras, Prantsusmaal, Austraalias ja Suurbritannias.

INTERVJUU | Kristiine ja Rocca al Mare keskuste turundusjuht Helina Leif: kindlasti ei saa turundust keerulisel perioodil alahinnata
Cityconi hallata on kaks Tallinna kaubandusklassikut: Rocca al Mare ja Kristiine keskused. Nende turundus- ja kommunikatsioonijuht Helina Leif rääkis TULI-le, mida 2024. aastast oodatakse ning kuidas majandusolukord ning käibemaksu tõus tarbijat mõjutavad.

TULIUUS LIIGE | Stebby turundusjuht Kristiina Tamm: töötaja heaollu investeeritud euro toob kuni kuus eurot tagasi
Mida pakub hea tööandja töötajale? Kas tasuta pitsa motiveerib inimest? Meie värske liikme Stebby turundusjuht Kristiina Tamm räägib, kas hüvesid saab liiga palju olla ning kuhu valdkond areneb.