15.03.2024

KAMPAANIA | HAVAS Creative motiveerib kampaaniaga “PÕHIJÕUD” kõiki neid inimesi meie ümber, kes moodustavad reservväena riigikaitse olulisema osa

Need mehed ja naised treenivad end õppekogunemistel, et kriisis valmis olla ja teha seda, mida riigi kaitsmiseks vaja on. “Riigikaitse on meie kõigi teema, mistõttu on meil hea meel, et saime selle edendamisesse oma kolm veretilka anda. Meie point on tegelikult väga lihtne – reservväelased, kes moodustavad meie riigikaitse PÕHIJÕU, on inimesed meie ümber, kes lähevad siis, kui kutsutakse,” selgitas Toomas Verrev, HAVAS Creative loovjuht. “Tegime sellise loovlahenduse, et kutse saanutel oleks veel rohkem “meie tunne”, nad tunneksid end PÕHIJÕUna.”

“Reservõppekogunemistel osalemine ja laiemalt inimeste toetus reservarmeele peegeldab ka ühiskonna kaitsetahet ja valmisolekut vajadusel oma riiki sõjaliselt kaitsta. Tegevväelaste ja ajateenijatega suhtleb kaitsevägi igapäevaselt, aga sama oluline on hea kontakti hoidmine reservväelastega. Kiirel infoajastul peame oluliseks kasutada samu kanaleid, mida inimesed igapäevase info hankimisel kasutavad,” ütles kaitseväe poolne kampaania koordinaator major Janari Kintsiraud.

Kommunikatsioonis on reegel – kui tahad, et sind kuulatakse, siis räägi keeles, millest aru saadakse. Keel on teadupärast kood. Seepärast rääkisimegi keeles, mida iga reserväelane tunneb, kasutades esmakordselt kirjalikus vormis kaitseväelaslikku umbisikulist käskivat kõneviisi. Lisaks tõime kõikides kanalites tugevalt pilti ka paracord käepaela, millest on juba saanud reservväelase sümbol. Selle kinnistamist PÕHIJÕU tunnusena kindlasti ka jätkame,” selgitas Toomas Verrev.

Kampaanias kasutas HAVAS Creative reaalseid inimesi, kes moodustavad PÕHIJÕU. Nii lõid nad layoudid ja tegelased, kellega reservväelastel on lihtne samastuda. Kõik tegelased välireklaamidel, kampaania klippides ning raadio- ning videoklippide sisselugejad on reservväelased, kes olid nõus kampaanias osalema.

“Meil on kogu HAVAS meeskonnaga hea meel, et saame riigikaitsele oma laiapõhjalise panuse anda. See on olnud lahe ja inspireeriv projekt,” rääkis Toomas Verrev. “Igal juhul on kampaania juba arvukat vastukaja leidnud ja see on hea. Riigikaitse läheb inimestele korda ja loodan, et iga reservist, kes näeb seda kampaaniat, tunneb end PÕHIJÕU osana ja kui tuleb kutse, siis ka tuleb õppekogunemisele. Sest kes siis veel seda tegema peaks?”

Vaata PÕHIJÕU kampaania klippi:

Projekti teostas:

  • Loovjuht: Toomas Verrev
  • Loovkirjutaja: Taavi Väinola
  • Kunstiline juht: Martin Allmaa
  • Projektijuht: Gretel Sildre
  • Videoproduktsioon: Vaas

Toimetas: Kärt Tomp, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt