Uudised

EAS lükkas edasi algselt detsembrisse planeeritud kampaania “Kingi aega”
Riik loobus kampaaniast ja jättis matkakorraldajad hätta, kirjutab ERR. EAS-i kampaania, mis pidi inimesi jõulude eel inspireerima kodumaiseid looduselamusi ja kinkekaarte kinkima, otsustati viiruse tõttu edasi lükata. Matkakorraldajad edasilükkamist ei mõista ja loodavad, et otsustatakse siiski ümber.

2. detsembril TULI veebinar “Appi tõttab antropoloog”
Kolmapäeval, 2. detsembril on TULI liikmed oodatud osalema tasuta veebinaril, mille viib läbi Turundajate Liit koostöös Rakendusliku Antropoloogia Keskusega. Saame teada, milliste äraproovitud ja innovatiivsete meetoditega saab antropoloogia turundajaid nende eesmärkide saavutamisel toetada.

Üritusturundusagentuuri Frank Events juht Leho Luukas: “Piirangud on sisuliselt kaasa toonud ärikeelu”
“Hiljutised valitsuse piirangud tõid kaasa korraliku tühistamiste ja edasilükkamiste laine,” tunnistab ühe edukaima üritusturundusagentuuri juht Leho Luukas, kes ise on seisukohal, et kui on soov ja piiranguid suudetakse jälgida, siis eelnevalt planeeritud sündmused võiks ikkagi toimuda.

Telia jõulukampaania keskendub keskkonna hoidmisele
Telia tänavune keskkonnateemaline jõulukampaania kannab sõnumit „Hoiame seda, mis on päriselt tähtis“. Kampaania sündis koostöös loovagentuuriga Optimist Creative ja filmistuudioga Get Shot Films.

Britte Maidra: Eesti meediaagentuuride tase on klientide sõnul läbi aegade parim
Turundajate Liiduga (TULI) liitus dentsu, rahvusvaheline agentuuride grupp, mille peakontor asub Jaapanis. Eestis kuuluvad dentsusse näiteks meediaagentuurid Carat ja Vizeum. Dentsu Estonia tegevjuht Britte Maidra räägib, kuidas Eesti tiimi andmeanalüütikud aitasid dentsul siinsel turul äriettevõttena edu saavutada – käive kasvas pea miljoni euro võrra, lõpetades eelmise aasta ligi 10 miljoni euroga.

Olla kiusatav, kiusaja või pealtvaataja? Kiusamisvaba Kooli kampaania püüab lapsi karmist valikust säästa
SA Kiusamisvaba Kool äsja alanud kampaania “Kiusamine jätab jälje kogu eluks” ilmestab koolikiusu pikaajalist mõju ning võitleb kiusamise ja selle tagajärgedega. Kampaania heategevuslikud põhitoetajad on Not Perfect Tallinn, Mediabrands Digital ja Dalton.

Baltimaade pakendidisaini konkursilt NAPA 2020 tuli Eestisse kuld ja kolm hõbedat
Novembri alguses jagati auhindu Baltikumi ainsa pakendidisaini konkursi NAPA võitjatele. Viiendat korda toimunud rahvusvahelise konkursi edukaim Eesti agentuur oli KOOR, kes võitis kulla ja hõbeda.

Initiative: turundusjuhi töö lihtsustamiseks võiks meediaagentuur aasta meediaeelarve ise soovitada
Aasta lõpp on ettevõtetele tavaliselt järgmise aasta eelarvete põhjendamise ja kinnitamise aeg, parajalt kiire ja stressirohke periood. Tavapäraselt annavad turundajad meediaagentuuridele oma aastased meediaeelarved, mille baasilt loovad agentuurid meediastrateegiad. Meie kiirelt muutuval turul ei pruugi olla enam kõige efektiivsem lähenemine see, et meediaagentuur lihtsalt kasutab ettemääratud investeeringut nii suures mahus kui võimalik ja nii hästi kui võimalik.