Uudised

Havas Media: eristumiseks ei piisa heast tootest, oluline on mõista, kuidas kasvatada brändi
„Eristumiseks ei piisa heast tootest, oluline on mõista, kuidas kasvatada oma brändi nii, et see inimeste elu päriselt paremaks ja lihtsamaks teeks,“ räägib TULI värske liikme, meediaagentuuri Havas Media juht Kert Kangert.

„Et lollus ei võidaks!“ – intervjuu Joel Volkoviga
Tank sai septembris 25. Räägime sel puhul juttu Joel Volkoviga, kes on Tanki ja laiemalt Eesti reklaami- ning disainimaastiku üheks tugivaiaks olnud üsna algusest peale. Meenutame vanu aegu, mil Tankist oleks peaaegu ajakiri ja arhitektuuribüroo saanud, ning vaatame ka tulevikku.

Piret Mürk-Dubout: kriisiaeg sundis Tallinki looma kaks majasisest agentuuri
“Kriisiaeg andis kinnituse juba varem kavandatud otsusele luua kaks majasisest agentuuri: üks meediaplaneerimise ja teine turunduskommunikatsiooni disainimise tarbeks. Nii suures määramatuses ei ole neid tegevusi kuidagi teisiti võimalik efektiivselt planeerida ega ellu viia. Seeläbi langes olulisel määral ka väljast tellitavate turundus- ja kommunikatsiooniteenuste osakaal,” rääkis Tallink Grupi juhatuse liige Piret Mürk-Dubout.

Mis toimub sotsiaalmeedia algoritmidega?!
“Ei ole mõtet pikka sissejuhatust teha ja keerutama hakata, seega ütlen kohe ära – sotsiaalmeedia tõeline kasvuhäkk on karusell-postitused ja videod ehk postitused, mis hoiavad vaatajat kauem kinni kui tavapostitused,” kirjutab Dalton kommunikatsioonibüroo digikonsultant Grete Jakobson.

Teenusedisaini hübriidüritus PlayDay kutsub turismisektori tulevikule kaasa mõtlema
EASiga koostöös ja Pärnu linnavalituse eestvedamisel toimub 12. novembril rahvusvaheline hübriidkonverents PlayDay, mille eesmärk on tõsta ettevõtjate teadlikkust, kuidas arendada teenuseid ja tooteid teenusedisaini põhimõtete järgi. Konverentsi fookus on tänavu turismil ja sellel, kuidas muuta turismisektori madalhooaeg tulutoovaks kõrghooajaks. TULI liikmetele virtuaalpääse -35% soodsamalt.

Neway tegi Päästeliidu uue visuaalse identiteedi
Eesti vabatahtlikke päästjaid ühendav Päästeliit tutvustab uut identiteeti ja visuaalset kontseptsiooni, mis hõlmab senisest enam päästevaldkondi.Uut identiteeti aitas luua strateegiline disainiagentuur Neway. Agentuuri brändistrateegi Jaan Naaberi sõnul peegeldab Päästeliidu uus logo vabatahtlike päästjate olemust ja sümboliseerib inimeste ning kogukondade omavahelist koostööd.

Aidis Dalikas: eduka turundusstrateegia jaoks ei ole vaja viit erinevat agentuuri
Ajal, mil üha suurem osa turundusest liigub veebi, kiirustavad ettevõtted leidma endale partneriks uusi digikanalitele keskendunud agentuure. Oluline on aga tegutseda mitte vaid erinevate kanalite lõikes, vaid pidada silmas ühtset kanalite ülest lähenemist ja keskset äristrateegiat. SOMA agentuuri ja HAVAS Creative Vilniuse arendusjuht Aidis Dalikas ei kahtle, et reklaami- ja kommunikatsioonibürood on sunnitud oma suunda muutma.