Uudised

Reformierakond vahetas oma pikaajalise loovpartneri Kontuuri Newtoni vastu välja
Kontuur Leo Burnett loobus Reformierakonnale reklaamikampaaniate tegemisest ja andis umbes 20 aastat kliendiks olnud erakonna üle samas Creative Unioni kontsernis tegutsevale loovagentuurile Newton, kirjutab ERR.

Turule tuli uus klasteragentuur kiop.agency
Kiop.agency asutajaks on Moonika Kiop, kes oli ka loovagentuuri Creatum üks asutaja ja nüüdseks endine partner. Moonika müüs oma osaluse Creatumis 2020 augusti lõpus Igor Baturinile ja töötas välja uue kaubamärgi kiop.agency. Igor Baturin arendab endiselt oma tiimiga Creatumit.

Esmakordselt Eestis: mehed räägivad sotsiaalkampaanias oma vägivaldsest minevikust
„Mina olen Riho. Minu vanemad olid vägivaldsed.” Nii algab Sotsiaalkindlustusameti ning Havas Creative’i loodud “Milline meeskuju tahad sina olla” kampaania üks videoklippidest. Esmakordselt Eestis räägivad kaks meest sotsiaalkampaanias oma vägivallaloo.

Wiedemanni Tõlkebüroo: turundustõlked on üks meie põhivaldkondi
„Tõlkimine on keerukas, süvakeskendumist nõudev ajutöö, mis vajab ümberlülitumiseks aega. Loominguline tõlge võidab, kui tal lastakse hetk hingata,“ räägib Turundajate Liidu (TULI) värskeim liige, Wiedemanni Tõlkebüroo tegevjuht Taavi Toomasson.

Anni Rahula: on viimane aeg influencer turunduse päästmiseks
Olen üsnagi aktiivne Instagramis, kus jagan kümne tuhande jälgijaga hetki oma igapäevaelust. Olen elu jooksul teinud ligikaudu 60 koostööpostitust. Sealjuures ei võta ma kunagi brändidega ise ühendust – välja arvatud juhul, kui kasutan platvormi, kus turundajad sobivate sisuloojate leidmiseks ise kampaania üles panevad.

Naiste ettevõtluse konverentsil puistati värvikaid lugusid ning jagati elu- ja äritarkusi
Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor (EEK Mainor) ja Eesti Naisuurimus- ja Teabekeskus (ENUT) korraldasid rahvusvahelise naiste ettevõtluse päeva eel konverentsi „Hoogu naiste ettevõtlusele 2020“.

Virtuaalne kohvinurgavestlus JCDecaux’ga: madalseisust rekordkäibesse
19. november, novembrikuu kolmas neljapäev, on Prantsuse veinikultuuris tuntud nime all Beaujolais Nouveau, mil tähistatakse hooaja esimese punase veini avamist. Traditsiooniliselt on JCDecaux oma prantsuse juuri rõhutades sel kuupäeval oma head partnerid kokku kutsunud ning seda koos harivate välismaiste esinejatega meeleolukalt tähistanud. Sel aastal aga lööme sarnaselt paljudele teistele klaase kokku mõtteliselt ja anname välimeedias toimuvast ülevaate hoopis siin mõnusas virtuaalses kohvinurgas.

Taskuhäälingute maastikule lisandus turunduspodcast grit.
Oktoobri alguses lisandus kohalikule taskuhäälingute maastikule praktiline turunduspodcast grit., kus räägitakse sellest, kuidas edukad Eesti idufirmad turundust teevad. Esimestes saadetes on fookuses olnud just B2B suunaga startupide turundus.